Is dit een goede desktop??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Dan zou ik voor de Presario CQ5020NL gaan is wat nieuwer van hardware en is geschikt voor jouw doeleinden .
Al is die van marsmannetje toch een stuk beter hoor nieuwere hardware ga je denk ik wat langer plezier van hebben maar ik kan natuurlijk niet in je beurs kijken maar dan is de bovengenoemde een redelijk alternatief

Modag

Dat zou ik kunnen doen als alternatief die Q9400 proseccor. Is wel 133 euries meer:confused: Maar hetgeen bij jou in je link staan is ook wel goed, maar de pest is, ik woon een roteind van eindhoven af:confused: En ik kan geen kast inbouwen
Wat denk je dat dit onderdeel is?
4Launch Hardware installatie (assemblage)

Dit betekent dus dat de boel netjes in elkaar wordt gezet.

Ik denk dat het voor mij beter is om maar voor die hp te gaan:) En als daar geen brander inzit, koop ik er wel een bij is maar 40 eurie:)
Ik heb volgens mij al eerder gezegd dat hier gewoon een dvdbrander in zit.
En een dvdbrander kost 20 euro, geen 40.

Maar ik heb bij informatique pc`s gezien die over de 3 duizend euro gaan:eek: Het is maar waar je tevreden mee bent denk ik. En met die hp kan ik voorlopig een paar jaar vooruit:)
Ja hoor.
Met wat jij ermee doet wel.

Hallo Marsmannetje,

Ik vindt het echt top dat je dingen voor mij uitzoekt:thumb: Ik heb zitten rekenen en als ik bij launch4 er een scherm van 22 inch bijneem + toetsenbord en muis, dan kom ik op een bedrag van euro 747,50 incl btw. Maar wat ik niet kon vinden is of zij in de regio bollenstreek leveren? Want ik woon ruim 180 km van eindhoven af:)

Ik heb hieronder nog een omschrijving staan van een samengestelde desktop:) Zou jij hier nog even je mening over willen geven? Je weet al wat ik doe met een desktop een beetje huis tuin en keuken bezigheden met dat ding:)

Groet,
Reindert

XXODD XCA102
TX-381 mATX 400Watt
AMD Athlon64 X2 7750 2,7 ghz 3mb Euro 35,00
4GB DDR2 667MHz geheugen (2x 2GB) (€30,00)
Shared videokaart
DVD +/- brander (PATA)
Geen 2e optische drive
500GB SATA harde schijf 7200RPM (€20,00)
XXODD Bluetooth & WLAN adapter (€29,00)
Geen andere voeding (zie behuizing)
Basic Black Value Pack
AOC 831S+ 18,5" (€99,00)
Windows XP Home NL (32bit) (€96,00)
Geen Office 2007 applicatiesoftware
Geen Windows Live OneCare 2.0
2 jaar carry-in garantie
Subtotaal (excl. BTW):
BTW

€648,00 inclusief btw

Klopt het bovenstaande?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dan zou ik voor de Presario CQ5020NL gaan is wat nieuwer van hardware en is geschikt voor jouw doeleinden .
Al is die van marsmannetje toch een stuk beter hoor nieuwere hardware ga je denk ik wat langer plezier van hebben maar ik kan natuurlijk niet in je beurs kijken maar dan is de bovengenoemde een redelijk alternatief

Modag

Hoi,

Hier heb ik er nog een:) Kan de hele nacht wel doorgaan met uitzoeken:)

XXODD XCi202
TX-397 mATX 400Watt
Intel Core 2 Duo E7400 (2,80GHz, 3MB)
4GB DDR2 667MHz geheugen (2x 2GB)
Shared videokaart
DVD +/- brander (PATA)
Geen 2e optische drive
320GB SATA harde schijf 7200RPM
XXODD Bluetooth & WLAN adapter
Geen andere voeding (zie behuizing)
Basic Black Value Pack
AOC 831S+ 18,5"
Windows XP Home NL (32bit)
Geen Office 2007 applicatiesoftware
Geen Windows Live OneCare 2.0
2 jaar carry-in garantie

663 euro inclusief de btw

Hoi,

Ja je zou de hele nacht kunnen doorzoeken en met pc's komen maar op een gegeven moment kan je de bomen door het bos niet meer zien en kan je steeds slechter een keus maken .
De laatste zou ik niet nemen heeft geen eigen videokaart .
Ik weet niet heb je veel haast met de pc anders zou je nog even kunnen wachten om je budget wat aan te vullen en dan de optie van Marsmannetje te overwegen en ik denk zo dat die winkel ook bij jou bezorgt.

Modag

Hoi,

Ja je zou de hele nacht kunnen doorzoeken en met pc's komen maar op een gegeven moment kan je de bomen door het bos niet meer zien en kan je steeds slechter een keus maken .
De laatste zou ik niet nemen heeft geen eigen videokaart .
Ik weet niet heb je veel haast met de pc anders zou je nog even kunnen wachten om je budget wat aan te vullen en dan de optie van Marsmannetje te overwegen en ik denk zo dat die winkel ook bij jou bezorgt.

Modag

Ja je hebt gelijk, hoe meer je gaat kijken naar die vele desktops hoe slechter je gaat kiezen:) Ik heb die desktop niet direct nodig, ik kan er nog wel een tijdje op wachten. En ik kan eventueel hier bij mij in de buurt wel een scherm bord en een muis kopen. Ik hoop alleen dat zij ook hier kunnen leveren? Maar ik zit alleen als er iets gebeurd dan moet ik die pc opsturen naar eindhoven. En buiten dat, als ik deze van marsmannetje in juni ga kopen, dan heb ik een gratis upgrade naar win 7 tegoed.

Groet,
Reindert ( Ik stuur die launche4 wel even een mail, dan weet ik zo of zij hier kunnen bezorgen. )

Laatst bewerkt:
ze bezorgen in heel nederland en belgie. Daarbuiten weet ik het niet.

Maar ik zou gewoon die hp of informatique (maar die laatste van wel met minimaal de Q8200-processor) nemen. Of het 4launch systeem.

Je kan ook een goedkoper systeem nemen zoals de laatste 2. Maar je kan op de lange termijn beter iets beters kopen.

nog een alternatief:
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/63020
IEts zwakker dan mijn eerdere samenstelling. Zeker net zo snel als de HP.
En veel sneller als die laatste 2 systemen.

Ik heb deze dag weer een snelle stoomcursus pc kopen gehad:) En inderdaad modag,opties genoeg:) Maar het gaat er mij om dat ik een systeem koop waar ik een aantal jaren plezier van kan hebben:) De drie systemen die door jullie zijn aangereikt en zijn voorzien van de nodige goede commentaar, de hp, informatique Q8200 of het launch4 systeem van marsmannetje heb ik gecopieerd op een word document:) Tegen de tijd dat ik een desktop ga kopen zal ik een keuze maken uit een van deze drie systemen:) Ik dank u allen voor het uitzoeken van een goed sytseem voor mij:thumb:

En gooi nou maar een slot op deze topic want anders gaat het nog wel ff een tijdje door denk ik met dit onderwerp waar je nog dagen over kunt praten:)

Groet,
Reindert

Hoi,

Succes verders en hoop nog eens te lezen wat het geworden is en het slotje kan je zelf rechts onderin plaatsen.

Modag

Hoi,

Succes verders en hoop nog eens te lezen wat het geworden is en het slotje kan je zelf rechts onderin plaatsen.

Modag

Zodra ik een van deze systemen heb gekocht, laat ik het jou wel ff weten via een mail net als de vorige keer Modag. Na jullie moeite is dit wel het minste wat ik terug kan doen.

Groet,
Reindert de pc waus:)

Hoi,

Is goed maar zet evengoed voor de anderen ook hier even neer lijkt me ook wel toepasselijk.

Modag

ze bezorgen in heel nederland en belgie. Daarbuiten weet ik het niet.

Maar ik zou gewoon die hp of informatique (maar die laatste van wel met minimaal de Q8200-processor) nemen. Of het 4launch systeem.

Je kan ook een goedkoper systeem nemen zoals de laatste 2. Maar je kan op de lange termijn beter iets beters kopen.

nog een alternatief:
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/63020
IEts zwakker dan mijn eerdere samenstelling. Zeker net zo snel als de HP.
En veel sneller als die laatste 2 systemen.

Moguh,

Nog een laatste vraag en dan stop ik ermee want ik heb ruim voldoende info verkregen bij jullie:) Ik kreeg gister een opmerking dat het beter zou zijn om 2 reepjes geheugen in je pc dan 1 reepje? Degene die dit tegen mij vertelde, zei dat je met een reepje geheugen meer kans zou hebben op problemen? Is dit zo? Hoor het graag nog even.

Moguh,

Nog een laatste vraag en dan stop ik ermee want ik heb ruim voldoende info verkregen bij jullie:) Ik kreeg gister een opmerking dat het beter zou zijn om 2 reepjes geheugen in je pc dan 1 reepje? Degene die dit tegen mij vertelde, zei dat je met een reepje geheugen meer kans zou hebben op problemen? Is dit zo? Hoor het graag nog even.

Niet helemaal.
Het is juist, theoretisch, zo dat 2 reepjes meer kans op problemen geven. Immers heb je 2x zoveel kans dat 1 van de stripjes niet goed werkt en ook onderling kunnen er conflicten ontstaan. Maar das puur theoretisch. In de praktijk levert het hebben van 2 gelijke stripjes een snelheidswinst op. Dat heet dual channel.
De taken worden namelijk verdeeld over beide stripjes, waardoor je veel sneller resultaat krijgt. Dus daarom moet je 2 stripjes nemen.
Zoals ik in het 4launch systeem ook gedaan heb:
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/63020#p-4-productid-032388

Niet helemaal.
Het is juist, theoretisch, zo dat 2 reepjes meer kans op problemen geven. Immers heb je 2x zoveel kans dat 1 van de stripjes niet goed werkt en ook onderling kunnen er conflicten ontstaan. Maar das puur theoretisch. In de praktijk levert het hebben van 2 gelijke stripjes een snelheidswinst op. Dat heet dual channel.
De taken worden namelijk verdeeld over beide stripjes, waardoor je veel sneller resultaat krijgt. Dus daarom moet je 2 stripjes nemen.
Zoals ik in het 4launch systeem ook gedaan heb:
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/63020#p-4-productid-032388

Hoi marsmannetje,

Dit was een vraag die ik gister had vergeten te stellen. Degene die dit tegen mij vertelde had dus gelijk dat het beter zou zijn om 2 reepjes geheugen te nemen dan 1:) Ik ga dus zeker dit advies van jou overnemen om eventuele problemen met de pc te voorkomen:) Wederom giga dank voor je antwoord:thumb:

maar alle ppc's in dit draadje hebben al 2 stripjes van 2 gig.
Een los stripje van 4 gb is namelijk veel te duur voor die pc's.

Ok, weer wat geleerd. Ik heb al jou advies gecopieerd en op word document gezet. Ik heb vanochtend nog even zitten kijken naar jou aanbevelingen. En in vergelijking met die andere pc`s, komen die er van jou het beste uit:) Ik laat het hier wel weten wanneer ik een nieuwe pc heb aangekocht van launch4 :):thumb:

Hallo Marsmannetje,

Het systeem hieronder heb ik samengesteld bij informatique. Ik heb bij het samenstellen jou advies overgenomen van 4launch:) Laat mij even weten of ik het goed heb gedaan, en of dit hetzelfde is als bij 4launch? Hoor het graag van jou. ( Allen kon ik de kosten voor assemblage niet vinden maar dat zal mij de kop niet kosten. )

Groet,
Reindert

Inhoud winkelmandjemaandag 1 juni 2009

Hieronder ziet u de inhoud van uw mandje.

Wanneer u het aantal artikelen wilt veranderen geef dan het gewenste aantal in in het daarvoor bestemde veld.
Klik vervolgens op "mandje bijwerken" om uw mandje aan te passen.
Om een artikel uit uw mandje te verwijderen klikt u op de afvalbak.

Aantal Artnr Productomschrijving Prijs Totaal
110662 WD Caviar Blue 640GB, 7200rpm, 16MB, SATA2 61,00 61,00
111718 Samsung SH-S223B 22xDVDRW, SATA, Zwart, bulk 23,00 23,00
113471 AMD Phenom II X4 940, 3.0GHz, 8MB, AM2+, 125W, Box 183,00 183,00
122579 MSI GeForce 7600 GT 512MB, DVI, HDTVo, HSK, AGP 101,00 101,00
130615 Kingston ValueRam 4GB(2x2) DDR2 667MHz C5 49,00 49,00
130871 CoolerMaster Elite 334 Midi-Tower, Zwart, noPSU 32,00 32,00
133371 Corsair CMPSU-CX400W Power 400W, ATX12V 49,00 49,00
890736 Zalman ZM-F3RL Led Case Fan Rood 120x120x25mm 10,00 10,00
900425 Microsoft Windows XP Home UK + SP3, oem box 89,00 89,00

9 producten Totaalbedrag 597,00

Genoemde prijzen in euro's en zijn inclusief BTW.

Ook bestellingen die u wilt ophalen kunt u via onze website bestellen en afhalen bij onze afhaalbalie, hiermee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan