1 van deze 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad, eerst moet je maar eens uitzoeken of je een AGP of PCI - E kaart nodig hebt.

voor nieuwere games?
geen een van beide.

Dan zou ik toch voor minimaal een Nvidia Geforce 9800GT gaan of voor een ATI Radeon HD4850

Edit: Terugkomend op het PCI-E en AGP gebeuren, wat voor moederbord heb je?

Ja ze zijn volgens mij zelfs bezig met een AGP variant van de HD4770.

vertel ons wat voor voeding je hebt, wat voor moederbord je hebt, en wat voor processor je hebt, en vertel ons een budget, dan kunnen wij vast wel iets beters bedenken

vertel ons wat voor voeding je hebt, wat voor moederbord je hebt, en wat voor processor je hebt, en vertel ons een budget, dan kunnen wij vast wel iets beters bedenken

Moederbord : Gigabyte GA-8S661FXM-775
Chipset : SiS 661FX/GX
Processor : Intel Celeron D 336 @ 2800 MHz
Fysiek Geheugen : 1024 MB (2 x 512 DDR-SDRAM )
Videokaart : RADEON 9250
Harde Schijf : IC35L080AVVA07-0 (82 GB)
Harde Schijf : ST380011A (80 GB)
DVD-Rom Station : BENQ DVD DD DW1640
Monitor Type : TOPRO_6740 L7EH - 17 inches
Netwerkkaart : Silicon Integrated Systems (SiS) SiS900 10/100 Ethernet Adapter
Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RT8139 (A/B/C/810x/813x/C+) Fast Ethernet Adapter
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Versie 9.0c (oktober 2008)

en wat is je budget??
hoeveel watt is je voeding, en van welk merk?? (om dit te zien moet je de pc even openschroeven, en dan kijken wat er op de sticker op de zijkant van de voeding staat) wat ik je wel al kan vertellen is dat je een AGP kaart moet hebben

Laatst bewerkt:
en wat is je budget??
hoeveel watt is je voeding, en van welk merk?? (om dit te zien moet je de pc even openschroeven, en dan kijken wat er op de sticker op de zijkant van de voeding staat) wat ik je wel al kan vertellen is dat je een AGP kaart moet hebben

Bastec 400 Watt ATX Power Supply

dit systeem draait overigens echt top nooit problemen,doet altijd wat ik wil dus kan voor mijn part niet beter......

maar zal het niet zonde geld zijn als ik nu een videokaart koop rond de 100euro omdat het een agp is ,want vergeleken met pci-e 16x is die toch traager en de videokaartje voor een pci-e 16x zijn ook een stuk goedkoper voor hetzelfde resultaat en een moedermordje met pci-e is er ook al voor een eurooje of 50

maar zal het niet zonde geld zijn als ik nu een videokaart koop rond de 100euro omdat het een agp is ,want vergeleken met pci-e 16x is die toch traager en de videokaartje voor een pci-e 16x zijn ook een stuk goedkoper voor hetzelfde resultaat en een moedermordje met pci-e is er ook al voor een eurooje of 50
Ik zou niets investeren in deze pc.
De pc is gewoon veel te oud en slecht om op te gamen. Voor internetten zal het prima zijn, maar meer moet je ook niet doen....

Gewoon rustig gaan sparen. Vanaf 300 euro kan je een heel mooie upgrade doen, waarbij je dus alleen videokaart-, moederbord, processor, geheugen en misschien voeding vervangt:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[63197]=1&product[199228]=1&product[198681]=1

ik ben het wel met marsmannetje eens, inversteren in een AGP kaart is wat zonde. en inderdaad voor zo een 300 euro heb je een heel leuke upgrade, en voor 400 euro heb je een compleet nieuwe pc. dus even doorsparen is wel het slimst

ik ben het wel met marsmannetje eens, inversteren in een AGP kaart is wat zonde. en inderdaad voor zo een 300 euro heb je een heel leuke upgrade, en voor 400 euro heb je een compleet nieuwe pc. dus even doorsparen is wel het slimst

ja wat moet ik dan weer met deze pc hahaha verkopen wat voor een prijs kan ik voor dit setje vragen?

En daarnaast, AGP kaarten zijn op dit moment duurder dan PCI-kaarten. Dus investeren is niet echt zinvol.

Tenzij je het geld hebt voor een i7 is een AMD een betere keus. Die hebben een veel betere prijs/prestatie verhouding.

ik ga liever niet voor een amd

misschien kun je nog zo een mooi setje bij elkaar maken maar dan met een intel!!!??

waar slaat dat nou weer op??? voor in jouw prijsklasse is AMD een veel betere keuze. als je voor intel zou gaan met dit budget word je computer daar een stuk slechter van.
AMD levert ook gewoon kwaliteit, het is echt niet zo dat een INTEL CPU van 80euro sneller is dan een AMD CPU van 80 euro. het is denk ik eerder andersom. gewoon voor AMD gaan dus. toen ik een tijdje terug mijn computer kocht had ik er ook nog een stuk minder verstand van, en toen heb ik ook de fout gemaakt om voor INTEL te gaan, terwijl ik bij AMD snellere producten kon krijgen voor hetzelfde geld. nu weet ik dus wel beter

en voor je oude computer zal ik persoonlijk niet meer geven dan 2 knopen en een stukje kauwgum, maar als je hem op marktplaats zet en je laat mensen bieden, kun je er mischien wel een paar tientjes voor krijgen.

Laatst bewerkt:
waar slaat dat nou weer op??? voor in jouw prijsklasse is AMD een veel betere keuze. als je voor intel zou gaan met dit budget word je computer daar een stuk slechter van.
AMD levert ook gewoon kwaliteit, het is echt niet zo dat een INTEL CPU van 80euro sneller is dan een AMD CPU van 80 euro. het is denk ik eerder andersom. gewoon voor AMD gaan dus. toen ik een tijdje terug mijn computer kocht had ik er ook nog een stuk minder verstand van, en toen heb ik ook de fout gemaakt om voor INTEL te gaan, terwijl ik bij AMD snellere producten kon krijgen voor hetzelfde geld. nu weet ik dus wel beter

en voor je oude computer zal ik persoonlijk niet meer geven dan 2 knopen en een stukje kauwgum, maar als je hem op marktplaats zet en je laat mensen bieden,dan kun je er mischien wel een paar tientjes voor krijgen.

ik doe het maar in 1 keer goed en neem gewoon een socket s1366 proc+bordje
dan maar even ietsjes meer sparen

of staat er ook iets tegenover de 1366 maar dan van amd om de kosten te onderdrukken??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan