ati radeon hd 4570 driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene210879

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Hallo Allemaal,

Sinds vanmiddag heb ik een nieuwe notebook van Packardbell Easynote LJ65.
Nu moet ik de drivers van de video kaart hebben, ik heb al gekeken bij support op de site van packardbell bij mijn laptop maar daar staan ze niet op.

Op het sticker op de laptop staat ( ATI RADEON HD 4570 GRAPHICS 512 MB).

Nu heb ik bij ati alle drivers geinstalleerd maar geen enkele doet het wat doe ik fout of waar ik kan ik de goede vinden.

Alvast bedankt.

daar heb ik op gekeken maar er pakt geen enkel ati driver op mijn kaart

Ja dan moet ik betalen voor de driver te downloaden en is ook niet zeker of het werkt maar ik denk dat ik de notebook ga ruilen

@ ricky Dat programma kost geld als je het daadwerkelijk wilt gebruiken.

@Rene

Welke drivers heb je geprobeerd? Want jij moet de driver hebben voor de Mobility Radeon en niet de drivers voor de kaarten die in een pc gaan. En die staan netjes in de lijst.

http://support.amd.com/us/Pages/AMDSupportHub.aspx

Kies daar voor Graphics notebook en zoek vervolgens de 4500 serie uit de lijst.

Vreemd trouwens dat je drivers moet installeren, dat zou door de setup van de laptop eigenlijk al moeten gebeuren. Was er iets mis mee?

Laatst bewerkt:
dat is nu juist het probleem ik heb alle ati drivers geprobeerd ze installeren wel maar er veranderd niks en bij apparaat beheer staat dat hij niet geinstalleerd is

Hallo Allemaal,

Sinds vanmiddag heb ik een nieuwe notebook van Packardbell Easynote LJ65.
Nu moet ik de drivers van de video kaart hebben, ik heb al gekeken bij support op de site van packardbell bij mijn laptop maar daar staan ze niet op.

Op het sticker op de laptop staat ( ATI RADEON HD 4570 GRAPHICS 512 MB).

Nu heb ik bij ati alle drivers geinstalleerd maar geen enkele doet het wat doe ik fout of waar ik kan ik de goede vinden.

Alvast bedankt.

Trouwens wel raar dat je de drivers niet meegeleverd kreeg:confused:

het serienummer is

LXB620X0059201947A1601

Ik heb er geen enkel cd bij gekregen omdat er een geheime partitie opstaat om te herstellen.

En op de site van packardbell staan geen drivers ervoor

dat heb ik als eerste gedaan maar dat help niet maar ik heb verder gekeken op de site bij product info daar staat iets van mobile chipset die ben ik nu aan het dwonloaden, kijken of dat het oplost

ik zie ook op de taakbalk het icoon niet staan van ati en bij het cnfiguratiescherm staat ook nergens een icoon.

Ik vraag me af of het wel een ati kaart is wat er in zit

Kijk eens even bij apparaatbeheer en dan bij beeldschermadapter.
wat staat daar voor een apparaat?

Wat heb je gedaan dan als de drivers ineens weg zijn op je nieuwe laptop???
Die drivers (4serie) van frank moet je toch echt hebben..
Lukt dat allemaal niet dan zou ik naar fabrieksinstellingen gaan want veel zal er nog niet op staan.
Is het wel goed geweest?
Als je vanmiddag de laptop hebt die leveren ze niet zonder drivers lijkt mij.

Laatst bewerkt:
Op de laptop zat een geheime image van vista en software en zo maar ik ben niet kapot van fabrieks software dus heb ik mijn eigen vista ultima geinstalleerd en de chipset driver geinstalleerd en zo maar nu doet het beeld het niet.
ik heb er geen cd bij geleverd gekregen zelfs geen handleiding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan