ati radeon hd 4570 driver

Status
Niet open voor verdere reacties.
probeer eens met pcwizard te achterhalen of die ati er wel in zit.
http://pc-wizard-2008.en.softonic.com/

Hoeveel drivers heb je al gedownload en geinstalleerd nu?
Kan goed dat die hele zooi voor problemen zorgt.
mss via systeemherstel terug naar het verste begin en dan die 4 serie weer proberen..

Laatst bewerkt:
ik heb alle drivers gedownloden van de ati site maar geen doet het.
Op de laptop zit een sticker met de naam van de kaart wat ik eerder opgaf.
Nu kom ik weer iets tegen dat de GPU moet installeren

Probeer wel de berichten te lezen anders loopt alles door elkaar..
doe eerst mijn vorige bericht eens proberen.

pc wizard geeft aan ATI TECHNOLOGIES.INC.

meer niet maar maar dat type nummer wat ik door gaf staat wel op de doos

Hoi !

Een Radeon 4570 staat niet geregistreerd bij ATi.

Is dus een aanpassing van Packard-Hell.

Je kunt op een OEM-PC niet eenvoudig een andere Ultimate-versie zetten; aktiveren gaat je ook niet lukken.

Dus: systeemherstel uitvoeren en de Packard-Hell troep die je kwijt wilt gewoon verwijderen.

Daarna kun je gewoon updaten naar de Ultimate-versie zonder enig probleem, mits je over een Ultimate OEM-key beschikt.

Maar daar is erg eenvoudig aan te komen.....

Greetz,

Harry.

van packerdbell staat er niks op de laptop an de versie die ik heb die is al geactiveerd maar hoe krijg ik dan het beeld goed geinstalleerd want begrijp niet goed wat je bedoeld

Dat zal niet meer gaan @Harry aangezien hij alles eraf heb gegooit en opnieuw geinstalleerd..

Op de laptop zat een geheime image van vista en software en zo maar ik ben niet kapot van fabrieks software dus heb ik mijn eigen vista ultima geinstalleerd en de chipset driver geinstalleerd en zo maar nu doet het beeld het niet.
ik heb er geen cd bij geleverd gekregen zelfs geen handleiding

Laatst bewerkt:
Ik heb dat mijn gewonde desktop pc ook gedaan die is van HP alles eraf gegooie mijn eigen vista erop gezet maar ik kon wel van de hp site support alle driver vinden en werkt beter als de fabrieks software

ik breng de laptop morgen terug en ruil hem om voor een HP daar zijn wel alle drivers voor te donloaden, zelf denk dat packardbell dit extra doet zodat je geen andere besturing kunt installeren maar ik wil iedereen bedanken voor het mee denken alleen helaas niet gelukt

Hoi !

Tja, Packard-Hell he...

Je kunt een set recovery-disks aanvragen ad. 60 euri's.

Omruilen is waarschijnlijk de meest wijze oplossing.

Greetz,

Harry.

of omruile een wijze oplossing is weet ik niet want de originele software is er vanaf, en 60 euro betalen voor de cd's vind ik echt belachelijkvoor een notebook van 24 uur oud. ik probeer hem wel via marktplaats te verkopen

Hoi !

Dan zou ik er toch even een mailtje aan Packard-Hell aan wagen; wie weet maken ze voor jou een uitzondering omdat je laptop nog gloedje-nieuw is.

Greetz,

Harry.

Als je toch een mailtje stuurt dan vraag ze gewoon netjes welke oplossing ze hebben voor hun driver voor je kaartje,dat hoeft geen probleem te zijn en krijg je het mss toch gewoon in orde.
Tevens vermeld je erbij dat er geen handleiding bij zat.
Orgineel zat er een driver op die werkte bij vista en jij zet ook vista erop dus moet te fixen zijn op een of andere manier.

Laatst bewerkt:
Hoi !

@maikel9: Bij o.a. Packard-Hell staat het OS incl. de drivers op de z.g. verborgen partitie.

Als @TS slim was geweest had hij daar eerst een image van gemaakt en waren er nu geen problemen.

Greetz,

Harry.

Ja en dat was die niet en kun je nu niets meer aan doen helaas.
Als op de PB site de drivers en chipset te downen staat (alle drivers) zou dat toch moeten werken..
Ik denk door al die drivers gedownload te hebben krijgt hij die fouten met instaleren van drivers..maar wie ben ik :D

Hoi !

Tja, is ook nog mogelijk !

Het lijkt me inderdaad sterk dat het ding niet aan de praat te krijgen is.

Maar ik heb ook wel es bijna een dag nodig gehad om zo'n kreng weer goed aan de gang te krijgen.....vandaar m'n moedwillige schrijffout bij de merknaam.

Greetz,

Harry.

mij lijkt dat ook sterk want ik weet wat de video kaart en is normaal gesproken is het de juiste driver installeren opnieuw opstarten en het is goed.

ik heb windows vista ultimate sp2 32 bit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan