ati radeon hd 4570 driver

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Als ik jou was zou ik gewoon contact opnemen met P-B...
ik neem aan dat ze wel verstand van hun verkochte spullen hebben...:)

Rick

ik heb contact gehad met packardbelle en ze zeggen dat ik de drivers van ati readeon 4500 serie moet gebruiken als dat niet werkt moet ik heb opsturen omdat er dan iets aan de chip is ofzo iets kreeg ik te horen maar de man wist het zelf ook niet

Je hebt die serie al geprobeerd toch?
Welke chiop bedoelt ie... chipsetdriver???

Rick

die link wat jij geeft daar gaat het niet helemaal op want op die site ben ik ook de readeon 4570 tegen gekomen en op internet staat wel genoeg maar geen drivers wel dat dell en acer en hp die kaart ook hebben in de notebook's maar ik weet net of ik daar de driver van gebruiken kan, en anders gooi ik hem het raam uit

als je hem dan toch weg wilt gooien zou ik hem naar P-B opsturen... je hebt garantie neem ik aan

gisteren pas gekocht maar ik geen fabrieks software heeb in het verleden veen slechte eravringen mee gehad

Ik zou het toch nog eens proberen @Rene,alles eraf weer vista ulti opnieuw erop en dan de drivers van PB site.
Ik heb het gevoel dat al die driver install niet oke was en nu mss veel restanten en dergelijke het installeren storen.
Maar dat zou ik eerst doen.

ik ben ook vista opnieuw aan het installeren ik heb ook win xp geprobeerd maar zelfde probleem.

Ik heb net contact gehad met PB die zei dat ik gewoon de drivers van de kaart bij ati kan downloaden omdat ze niet op de site van PB staan enn dat zou gewoon moeten werken maar waarom het niet werk snapte hij ook niet en kon me daar geen uitleg over geven.
Anders breng ik naar de computerzaak om de hoek.

die chipset driver heb ik als eerste geinsstalleerd dan staat bij aparaat beheer een geel uitroep teken voor video controler adaapter (vga) en de resolutoe kan ik niet veranderd en beeld hakkeld met scrollen.

Ik zie dat die driver voor 32 bit is als ik vista installeer geeft hij x86. als ik dat bij systeem gegegevens kijk geeft hij wel aan 32 bit sbesturingsysteem. zou ik dan de verkeerde vista versie hebben

Laatst bewerkt:
dan moet ik eens de chipset drivers van intel afhalen misschien dat het iets helpt

Ik ga de laptop omruilen met een smoes en dan laat ik pb software ergewoon opstaan dan werkt het wel.

Ik heb dan wel een vraag de spellen die in ultimate zoals hartenjagen en mijnveger en patience en spider zitten in de vsita home versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan