Jack Nouws
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 16 apr 2008
Nu weet je tenminste hoe je dat type van variabelen declareert en opvult.
Dat vertel ik net dat weet ik niet, want ik begrijp dat niet.
Met vr gr
Jack
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Nu weet je tenminste hoe je dat type van variabelen declareert en opvult.
Dat vertel ik net dat weet ik niet, want ik begrijp dat niet.
Met vr gr
Jack
Wigi;2789553.[/QUOTE zei:Ik snap wel dat bij deze code ws de naam van het tabblad draagt
en dat bij deze code str een stuk tekst met zich meeneemtCode:Dim ws As Worksheet Set ws = Sheets(1) Msgbox ws.Name
Maar ik weet niet met welk stuk tekst ik "str" moet moet laten meenemenCode:Dim str As String str = "een stuk tekst" Msgbox str
Dus:
Ik weet niet of je me hier iets in duidelijk wil makenCode:Dim str As String str = "????"
Met vr gr
Jack
Roncancio
Dus als ik het goed begrijp kan het ook een combobox zijn.
Met vr gr
Jack
Wel, de waarde van een combobox.
Met vriendelijke groet,
Roncancio
str = FrmOverschrijvingen.CboNaarBron.Value
str = Me.CboNaarBron.ListIndex
Dim MyRange As Variant
Set MyRange = Worksheets("2009")
With MyRange.Range("AA:AA")
With Worksheets("2009").Range("AA:AA")
Wat moet ik precies controleren?
1) De gebruiker kan op OK klikken zonder dat hij/zij een keuze heeft gemaakt. Zodat er een foutmelding verschijnt. Dit kan je ondermeer oplossen via bijvoorbeeld:
- Knop OK is disabled. Of te wel, er kan niet op geklikt worden.
- Er verschijnt een melding als niet de betreffende velden zijn ingevuld.
Graag even de formules in tabblad Overzichten nalopen Cel B3, B7, C7, F7, I7 en L7. Ik denk dat het simpeler kan om daar de gevraagde gegevens te laten verschijnen.
Met vr gr
Jack
Er is een beveiliging op zodat ik de formules niet kan zien.
Ik kan de beveiliging wel uitschakelen maar dat doe ik uit principe niet.
Met vriendelijke groet,
Roncancio
Graag even de formules in tabblad Overzichten nalopen Cel B3, B7, C7, F7, I7 en L7. Ik denk dat het simpeler kan om daar de gevraagde gegevens te laten verschijnen.
Met vr gr
Jack
=VERT.ZOEKEN(C3;'2009'!AA1:AB1000;2;ONWAAR)
=VERSCHUIVING(AA1;VERGELIJKEN(C3;AA:AA;0)-1;-1;1;1)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.