Ik vroeg mij af of ik bij een herinstallatie van windows en GTA IV mij savegames nog gewoon heb. Volgens mij staan ze namelijk online bij dat "games voor windows live" of niet? Zo is het namelijk wel gewoon ingesteld. btw het spel is gewoon gekocht 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vroeg mij af of ik bij een herinstallatie van windows en GTA IV mij savegames nog gewoon heb. Volgens mij staan ze namelijk online bij dat "games voor windows live" of niet? Zo is het namelijk wel gewoon ingesteld. btw het spel is gewoon gekocht![]()
Al surfend kwam ik deze vraag echt vaak tegen
Maar de oplossing is simpel je gooit namelijk je savegame bestanden allemaal gewoon in de nieuw aangemaakte savegame directory.
En klaar is Kees![]()
dat zei lita ook almaarja tog fijn dat je het nu zelf weet
Hij heeft alleen wel gelijk...
Maar het is opgelost en dat was het doel.
Ik weet dat ie gelijk had, alleen was het zinloos omdat nog te zeggen.
dat van jou niet dan?
inderdaad het is opgelost je kan de vraag gerust sluiten![]()
Ja en nee, nee omdat ik het in de eerste instantie niet begreep, en het dus in me eigen woorden beschreef. Ik dacht misschien hebben anderen er nog wat aan.
Maar het is goed nu, over en uit![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.