GTA IV en Games live

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barry74

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Ik vroeg mij af of ik bij een herinstallatie van windows en GTA IV mij savegames nog gewoon heb. Volgens mij staan ze namelijk online bij dat "games voor windows live" of niet? Zo is het namelijk wel gewoon ingesteld. btw het spel is gewoon gekocht :)

Ik vroeg mij af of ik bij een herinstallatie van windows en GTA IV mij savegames nog gewoon heb. Volgens mij staan ze namelijk online bij dat "games voor windows live" of niet? Zo is het namelijk wel gewoon ingesteld. btw het spel is gewoon gekocht :)

bij mij staan ze gewoon op de pc zelf, ik heb wel een offline profiel... als mijn kleine broertje bij mij inlogt komt zijn savegame NIET erop hij zit WEL online account, dus ik zou voor de zekerheid maar eens gaan zoeken ;)

Je savegames worden opgeslagen op je c schijf. Dus zonder backup zijn ze weg na een nieuwe installatie.

c: --> Gebruikers --> Eigenaar --> appdata (is een verborgen map, dus eerst zichtbaar maken als je dat nog neit gedaan hebt) --> local --> Rockstar Games --> GTAiv --> savegames

Nou dat is mooi :( ben ik me 50% kwijt. Nou ja niks aan te doen, maar gewoon weer opnieuw beginnen. Blijft immers een supermooi spel :D helemaal de schietscenes dat Nico zo super aan het schreeuwen is, gewoon strak :thumb:

Al surfend kwam ik deze vraag echt vaak tegen :(

Maar de oplossing is simpel je gooit namelijk je savegame bestanden allemaal gewoon in de nieuw aangemaakte savegame directory.

En klaar is Kees :D

Al surfend kwam ik deze vraag echt vaak tegen :(

Maar de oplossing is simpel je gooit namelijk je savegame bestanden allemaal gewoon in de nieuw aangemaakte savegame directory.

En klaar is Kees :D

dat zei lita ook al ;) maarja tog fijn dat je het nu zelf weet

Hij heeft alleen wel gelijk...

Maar het is opgelost en dat was het doel.

dat van jou niet dan? :o

inderdaad het is opgelost je kan de vraag gerust sluiten ;)

Ja en nee, nee omdat ik het in de eerste instantie niet begreep, en het dus in me eigen woorden beschreef. Ik dacht misschien hebben anderen er nog wat aan.

Maar het is goed nu, over en uit :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan