80 of meer processen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
De meeste dingen spreken toch voor zich, zoals HP Quickplay, Quicktouch, Quick Lunch Buttons, Integrated [...] with Bluetooth, etc... De rest is gewoon op te zoeken.
Verder is het niet echt normaal dat iexplore.exe twee maal voorkomt in Taakbeheer. Start Internet Explorer eens op als je Taakbeheer hebt ingeschakeld. Komen er dan ook twee iexplore.exe's te staan?

PS: Nog steeds geen verbetering?
Ja hij blijft 2x iexplore.exe houden, soms zijn het er zelfs 3. Lijst van processen die ik meerdere malen heb:
Ati2evxx.exe (2x)
avp.exe (2x, is iets van Kaspersky)
csrss.exe (2x)
iexplore.exe (2x, soms meer)
svchost.exe (14x) !
taskeng.exe (2x)

Er is nog geen verbetering, het blijven ong 70 processen.

Even op enkele processen gegoogled waarvan tevens in het resultaat stond dat twee dezelfde processen actief waren. Bij de meeste (vooral iexplore.exe), leidt het tot malware. Daarom raad ik aan te scannen met MBAM. Wel vooraf updaten en laten scannen in veilige modus (met netwerkmogelijkheden). Alles wat MBAM vindt laten verwijderen en opnieuw opstarten.

Laatst bewerkt:
Even op enkele processen gegoogled waarvan tevens in het resultaat stond dat twee dezelfde processen actief waren. Bij de meeste (vooral iexplore.exe), leidt het tot malware. Daarom raad ik aan te scannen met MBAM. Wel vooraf updaten en laten scannen in veilige modus (met netwerkmogelijkheden). Alles wat MBAM vindt laten verwijderen en opnieuw opstarten.
Ik heb gedaan wat je zei, hij vond 1 infectie, maar het heeft geen nut gehad. Ik heb nog steeds die processen die ik in mijn vorige post aangaf dubbel en het aantal processen is nog steeds rond de 70.
Wat moet ik nu doen?

Ik heb gedaan wat je zei, hij vond 1 infectie, maar het heeft geen nut gehad. Ik heb nog steeds die processen die ik in mijn vorige post aangaf dubbel en het aantal processen is nog steeds rond de 70.
Wat moet ik nu doen?

dubbele programma's die dus dubbele ram en dubbele schijfruimte innemen kan je simpel verwijderen met DupFinder *klikje*

dubbele programma's die dus dubbele ram en dubbele schijfruimte innemen kan je simpel verwijderen met DupFinder *klikje*
Ik ben nu bezig hiermee, het is pas bij 28% en het heeft al 6447 duplicated files gevonden :shocked:
Hoe weet ik welke ik moet verwijderen en welke niet? Want dalijk verwijder ik iets dat belangrijk is voor windows...

Ik ben nu bezig hiermee, het is pas bij 28% en het heeft al 6447 duplicated files gevonden :shocked:
Hoe weet ik welke ik moet verwijderen en welke niet? Want dalijk verwijder ik iets dat belangrijk is voor windows...

de mappen C:/ windows / WAT DAN OOK

moeten natuurlijk niet weg, voor de rest is alles DUBBEL dus kan allemaal weg want je hebt ze nog ergens ;)

de mappen C:/ windows / WAT DAN OOK

moeten natuurlijk niet weg, voor de rest is alles DUBBEL dus kan allemaal weg want je hebt ze nog ergens ;)
Dan had ik de mappen van windows net zo goed niet kunnen doorzoeken, ach ja nu is het te laat :p

PS: Het zijn er nu 9257!! bij 41%:shocked:

Laatst bewerkt:
En als er bestanden zijn van HP, moet ik die dan ook verwijderen?

PS: Bij 55% zijn er 12142 bestanden dubbel:shocked:

En als er bestanden zijn van HP, moet ik die dan ook verwijderen?

PS: Bij 55% zijn er 12142 bestanden dubbel:shocked:

als je pc hp is? zou ik ze laten staan, maar nogmaals het is allemaal DUBBEL dus probeer die te verwijderen die NIET in de systeemmappen staan ;)

Hij is nog steeds bezig:shocked:
Hij is bij 84% en hij heeft 16.775 duplicated files gevonden!!!

Ik heb het gestopt want om nou alles handmatig te gaan aanvinken duurt te lang vind ik.
Nou heb ik wel een verdachte map gevonden, het was verborgen en het staat in C:\HP\HPqware.
Nu heb ik een beetje gegoogled en er stond dat het helemaal niet van HP was. Vervolgens heb ik gegoogled op een paar .exe's en steeds kreeg ik bij wat het doet: ''Creates new processes''. Dus heb ik weer gescant met kaspersky en MBAM, maar hij vond niks. Moet ik het gewoon verwijderen?

Heb gedaan, maar had geen enkel nut. Voor de rest heb ik nog een paar opstartitems weg gedaan en nu zit ie rond de 60 processen, nog veelste veel vind ik. Wie kan mij verder helpen?

Heb je het trouwens de laatste tijd pas of altijd al?

Heb je het trouwens de laatste tijd pas of altijd al?
Dat weet ik niet :o. Toen ik het kocht had ik niet gekeken hoeveel processen er waren, pas toen het bleek dat het warm werd terwijl ik een game speelde keek ik hoeveel processen er draaide. Het geheugengebruik is trouwens 1.1 GB, zonder msn, internet, sidebar etc. Is dat niet veel? Terwijl op mijn computer het geheugengebruik met msn, internet, azureus 866 MB is.

Als je Vista en nogal wat zaken mee op laat starten is dat niet gek veel. Weet geen oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan