Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Hoi
ik wil een tabblad van de vele tabbladen beveiligen met een wachtwoord zodat alleen de persoon erin mag die daarvoor is toegewezen.
kan dit ???
vr gr spokkem
Klik op opslaan dan in het schermpje rechts boven zie fotohoi
ik heb dit geprobeert het werkt.
maar dit is een bladbeveiliging
ik wil dat als je op een tabblad klikt dat er eerst om een wachtwoord gevraagd wordt voordat deze opend dit ivm met de gegevens die erin staan die de rest niet hoeft te zien en te weten.
vr gr spokkem
hoi
ik heb dit geprobeert het werkt.
maar dit is een bladbeveiliging
ik wil dat als je op een tabblad klikt dat er eerst om een wachtwoord gevraagd wordt voordat deze opend dit ivm met de gegevens die erin staan die de rest niet hoeft te zien en te weten.
vr gr spokkem
IK heb een poging gedaan , je kan aanpassen naar wens , ik heb een bepaalde range verborgen , als je nu niet wil dat er knopjes op het tabblad staan kanje de macro aanpassen > openen met Ctrl + .... , wil je werkelijk bij het openen van het tabblad pas de macro dan aan .
P.S. de knop sluit staat erop om te testen ( je kan deze macro ook in de beforeclose zetten )
Daniël
ik heb jouw paswoord toegepast het werkt uitstekend
bedankt voor je bijdrage
vr gr spokkem
:thumb::thumb::thumb:
Aaangezien je paswoord steeds zichtbaar is tijdens het intypen, eentje met een gemaskeerde inputbox
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.