• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tabblad beveiligen met een wacht woord

Status
Niet open voor verdere reacties.

spokkem

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
Hoi

ik wil een tabblad van de vele tabbladen beveiligen met een wachtwoord zodat alleen de persoon erin mag die daarvoor is toegewezen.

kan dit ???

vr gr spokkem

Hoi

ik wil een tabblad van de vele tabbladen beveiligen met een wachtwoord zodat alleen de persoon erin mag die daarvoor is toegewezen.

kan dit ???

vr gr spokkem

In Excel 2007 ga je naar Controleren - Blad beveiligen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Ja,

Via Extra - Beveiliging - Blad beveiligen.

Dan een algemeen WW kiezen.

hoi

ik werk nog met 2003
dit omdat op mijn werk nog geen 2007 aanwezig is

werkt dit dan ook het zelfde in 2003 als in 2007 zoals julie zeggen

vr gr spokkem

hoi

ik heb dit geprobeert het werkt.
maar dit is een bladbeveiliging

ik wil dat als je op een tabblad klikt dat er eerst om een wachtwoord gevraagd wordt voordat deze opend dit ivm met de gegevens die erin staan die de rest niet hoeft te zien en te weten.

vr gr spokkem

hoi

ik wil dat als je op een tabblad klikt dat er eerst om een wachtwoord gevraagd wordt voordat deze opend dit ivm met de gegevens die erin staan die de rest niet hoeft te zien en te weten.

vr gr spokkem
Klik op opslaan dan in het schermpje rechts boven zie foto
Via de optie extra zie bestandje

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Dit werkt normaal gesproken toch niet voor Excel 2003 of wel ?
Want voor zover ik weet gaat het niet en als ik die afbeelding zie is het Excel 2007 meen ik.

De methode die Trucker voorstelt, is de beveiliging om in het bestand te komen.

Wil je de toegang tot individuele tabbladen beveiligen, dan moet je gaan programmeren in VBA.

Wigi

hoi

vr gr spokkem

IK heb een poging gedaan , je kan aanpassen naar wens , ik heb een bepaalde range verborgen , als je nu niet wil dat er knopjes op het tabblad staan kanje de macro aanpassen > openen met Ctrl + .... , wil je werkelijk bij het openen van het tabblad pas de macro dan aan .
P.S. de knop sluit staat erop om te testen ( je kan deze macro ook in de beforeclose zetten )

Bijlagen

IK heb een poging gedaan , je kan aanpassen naar wens , ik heb een bepaalde range verborgen , als je nu niet wil dat er knopjes op het tabblad staan kanje de macro aanpassen > openen met Ctrl + .... , wil je werkelijk bij het openen van het tabblad pas de macro dan aan .
P.S. de knop sluit staat erop om te testen ( je kan deze macro ook in de beforeclose zetten )

dank je wel ik ga laatste proberen
de wacht kan bij mij niet
paswoord ga ik uitwerken en toepassen

vr gr spokkem

Daniël

ik heb jouw paswoord toegepast het werkt uitstekend
bedankt voor je bijdrage

vr gr spokkem

:thumb::thumb::thumb:

Daniël

ik heb jouw paswoord toegepast het werkt uitstekend
bedankt voor je bijdrage

vr gr spokkem

:thumb::thumb::thumb:

Mijn paswoord :eek: , oeps dat ,da op het blad zichtbaar stond " helpmij " of ben ik gehackt :p

Jij bent geholpen , wij zijn allemaal blij :thumb:

Aaangezien je paswoord steeds zichtbaar is tijdens het intypen, eentje met een gemaskeerde inputbox

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan