Gratis webhost gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helogat

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Hallo helpmijers,
ik zoek een betrouwbare gratis webhost, ik wil graag de volgende dingen:

• Minimaal 1GB webruimte
  • Reclame is mag, maar NIET in de vorm van popups
  • Toestemming tot het plaatsen van eigen reclame
  • uploaden met FTP
  • mogelijkheid voor formulieren

mumzel zei:
Nog een aanvulling van mijn kant: Een opmerking als: 'zoek het even op Google ' of: 'Dat heb ik in x seconden gevonden op Google' is niet zinvol, want niet iedereen weet hoe te zoeken op Google. En dan mogen wij helpen

weet je misschien een goede host voor mij?

Je hebt nogal wat eisen voor een gratis host :rolleyes:

Voor een paar tientjes per jaar heb je al meer dan 1GB en kun je doen wat je wilt.

Bestaat er dan wel een gratis host die aan deze eisen voldoet? ik heb nu de gratis tripod host, voldoet aan die eisen maar werkt soms niet

en hoe zit het met hosten op mijn eigen PC?

Hosten op eigen pc = domein aanschaffen en die koppelen aan je IP-adres

Houdt wel in dat je een PC 24/7 aan moet laten staan en zelf ervoor moet zorgen dat je een webserver hebt draaien die je zelf configureert en update.

Wil je ook nog mail ontvangen moet je zelf een mailserver installeren en configureren.

Eigenlijk niet de moeite waard wanneer het alleen maar om een website + mail gaat.

Maar ehhhh..... volgens mij is Lycos inmiddels overleden hoor!

Alleen Tripod niet, hij doet het nu ook weer, ik moest nu weer eens iets activeren.

Maar ehhhh..... volgens mij is Lycos inmiddels overleden hoor!

doorstart gemaakt:
Lycos Europe heeft op het laatste moment een koper gevonden voor zijn Tripod-hostingdienst. Dit betekent dat de dienst vanaf 16 februari gewoon in de lucht blijft en dat gebruikers hun Tripod-homepage niet hoeven te verhuizen.

doorstart gemaakt:
Lycos Europe heeft op het laatste moment een koper gevonden voor zijn Tripod-hostingdienst. Dit betekent dat de dienst vanaf 16 februari gewoon in de lucht blijft en dat gebruikers hun Tripod-homepage niet hoeven te verhuizen.

ik gebruik verwalten.ch ;)

Mvg

ik kan hosting geven op mijn webserver,
dit krijg je,

Domein: Jouwdomein.co.cc*
Space: 2GB
Dataverkeer: Unlimited
MySQL: Ja, 1 Database
PHP: JA
Reclame: nee
Eigen reclame: JA

*= als je een eigen domein hebt waar je de DNS van kunt installen kan ik deze doorvoeren in mijj systeem

als je betaalde wilt meot je ff verder contact met me opnemen, kan ik je meer bieden

Als dat gratis is wil ik die host wel!

dat is een mooi aanbod!

ok, ik zal alles ff voor je instellen ;)
ik ewil t volgende graag weten

Je email: (om gegevns naartoe te sturen)
Heb je een domein of moet ik er een aanmaken (aanmaken is .co.cc domeinnaam)
Moet je iets Pre-Setup hebben, daarmee bedoel ik CMS, Forum of iets dergelijks

-AS1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan