Ik heb een nieuwe computer en ik zou graag willen weten of ik hem zou kunnen ombouwen in een game pc. Dus ik zou graag willen weten welke processor en in kan, of het moederbord goed is, of er een intern geheugen in kan van 4 gb en welke, welke video kaart er in kan, en welke voeding er in moet voor al dit. Als het nodig is laat me ook weten of er extra fans nodig zijn.
Mijn budget is 500 euro.
Hier komen de specificaties:
besturings systeem: windows vista home basic
Systeem model: Acer Veriton M670G
proccesor: pentinum dual core cpu E5200 @ 2,5 GHZ
geheugen: 1980 mb ram
chipset:intel 4 serie express chipset familly
naam: intel Q45/Q43 express chip
Ik heb een klein probleem met het moederbord wat niet helemaal duidelijk is. Het programma HWiNFO32 zegt tegen mij dat ik een acer EQ45M, maar dat moet toch gigabyte EQ45M. Maar ok ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en als jullie nog meer info nodig hebben heb ik ook nog een verest logje klaar staan.
Opzich is ventilatie niet waar ik veel geld aan wil uitgeven maar het moet wel een beetje stil zijn als ik niet game.
Mijn budget is 500 euro.
Hier komen de specificaties:
besturings systeem: windows vista home basic
Systeem model: Acer Veriton M670G
proccesor: pentinum dual core cpu E5200 @ 2,5 GHZ
geheugen: 1980 mb ram
chipset:intel 4 serie express chipset familly
naam: intel Q45/Q43 express chip
Ik heb een klein probleem met het moederbord wat niet helemaal duidelijk is. Het programma HWiNFO32 zegt tegen mij dat ik een acer EQ45M, maar dat moet toch gigabyte EQ45M. Maar ok ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en als jullie nog meer info nodig hebben heb ik ook nog een verest logje klaar staan.
Opzich is ventilatie niet waar ik veel geld aan wil uitgeven maar het moet wel een beetje stil zijn als ik niet game.
Laatst bewerkt: