Reclame verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

00000

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Hallo!!

Ik heb met bravenet een inlogstyeem gemaakt maar op bravenet staat jammer genoeg veel raclame op kan je dat misschien verwijderen??

<!-- Start Bravenet.com Service Code -->
<div style="text-align: right; width:210px; padding:5px;">
<form action="http://pub27.bravenet.com/passwd/show.php" method="post">
<input type="hidden" name="usernum" value="2284550813" />
<div style="padding:3px; font: bold 13px arial;">Enter Password Protected Area</div>
<div style="padding:3px; font: normal 13px arial;">Username: <input type="text" name="uname" size="15" maxlength="30" style="width: 100px"></div>
<div style="padding:3px; font: normal 13px arial;">Password: <input type="password" name="passwd" size="15" maxlength="30" style="width: 100px"></div>
<div style="padding:3px;"><a style="font: bold 11px arial;" href="http://pub27.bravenet.com/passwd/requestpwd.php?usernum=2284550813">Request Password</a> &nbsp; <input type="submit" name="submit" value="Login" style="width: 65px;"></div>
<div style="padding:5px; font: normal 11px arial;"><a href="http://www.bravenet.com">Powered by Bravenet</a></div>
</form>
</div>
<!-- End Bravenet.com Service Code -->

dit is de code

Alvast bedankt!!

Ruud Borst

Laatst bewerkt:
Het enige wat in je source code staat is 'powered by Bravenet', dat kun je wel weghalen.

Alle andere reclame wordt dynamisch ingevoegd waarschijnlijk. Tegen de tijd dat je weet hoe je dat weg kunt halen, kun je beter zelf een eigen login systeem maken.

Het enige wat in je source code staat is 'powered by Bravenet', dat kun je wel weghalen.

Alle andere reclame wordt dynamisch ingevoegd waarschijnlijk. Tegen de tijd dat je weet hoe je dat weg kunt halen, kun je beter zelf een eigen login systeem maken.

Bedankt voor het reageren maar het probleem is dat ik op mijn website alleen HTML kan doen en geen PHP

Is er een inlogstyeem met html? Of een programma die PHP om kan zetten naar HTML

Ruud

Nee, HTML en PHP zijn totaal verschillende dingen, die kun je niet in elkaar omzetten.

Als je een website met PHP wil, kun je beter een webhost regelen met PHP ondersteuning ;)

Want deze login zal hoe dan ook niet echt veilig zijn denk ik als ie via een andere webserver loopt.

Nee, HTML en PHP zijn totaal verschillende dingen, die kun je niet in elkaar omzetten.

Als je een website met PHP wil, kun je beter een webhost regelen met PHP ondersteuning ;)

Want deze login zal hoe dan ook niet echt veilig zijn denk ik als ie via een andere webserver loopt.

Ik maak de website met publisher 2007 en daar zijn de mogelijk heden niet zo goed.

Tsjah, je kunt niet meer maken dan je programma & webhost aankunnen ;)

Dan zul je het waarschijnlijk zonder login moeten doen, vrees ik.

Zijn er wel registratie formulieren in HTML, dan ik een email krijgt met hun gegevens en dat ik ze zelf toevoegt?

Zijn er wel registratie formulieren in HTML, dan ik een email krijgt met hun gegevens en dat ik ze zelf toevoegt?

Nope, email versturen gaat ook via PHP. Je kunt wel zoeken naar een externe mail verzender, dat soort scripts zijn nog wel te vinden.
(Zonder reclame weet ik niet, maar ze bestaan wel)

Maar wat wil je registranten precies laten doen? Want je kunt geen onderscheid maken tussen iemand die geregistreerd is en iemand die dat niet is in HTML ;)

Om nog even op je eerste post te reageren, ik weet niet of je op die pagina ook zelf wat CSS kunt plaatsen? Want dan kun je gewoon dit erboven zetten:

Code:
div a {
  display: none;
}

Ga ik er wel vanuit dat je verder geen content op de pagina hebt ;) And I know, het is een 'long shot', maar het valt te proberen.

No, wait, ik heb al een betere oplossing (als je tenminste CSS kunt plaatsen ;))

Code:
a[href="http://www.bravenet.com"] {
  display:none;
}

Dat werkt in ieder geval in FF, weet niet of het ook in andere browsers werkt.

Laatst bewerkt:
Dat is 'n originele oplossing met a[href="enz"], als hij werkt. Deze selector werkt in alle bekende browsers, behalve (uiteraard) IE 6 en 7.
Mogelijk overtreedt je trouwens wel de voorwaarden van bravenet voor gebruik van hun script. 't Is alleen maar even dat je je dat realiseert :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan