Hoi Joost,
Ik had precies hetzelfde problem als jou, ik heb echt van alles geprobeerd om het goed te krijgen o.a scannen op virus etc, updaten, 2 x computer herstellen met windows xp, drivers installeren, via kabel en draadloos geprobeerd, ik heb zelfs een nieuwe modem van hun ontvangen omdat ze eerst dachten dat het aan de modem lag en noem maar op maar alles zonder succes. Ook heb ik meerdere keren kpn gebelt tot dat ze een monteur gestuurd hebben.
De monteur zei:
Er is wel verbinding maar geen internet en je signaal sterkte is zeer goed dit betekent dat je computer wel verbinding maakt met de modem MAAR de modem niet zo goed met de centrale. Laat ik het zo zeggen, het problem van jouw ligt bij je provider dat weet ik zeker en voor 100%. Bel je provider op en zeg dat je wel verbinding met de modem hebt maar de modem niet met de centrale en daardoor krijg je dit probleem en laat je provider de centrale checken voor uitgaande signalen die je modem proberen te bereiken. Succes
En als dit niet helpt, wat ik niet hoop. Vraag dan naar een andere modem van je provider want de monteur zei ook tegen mij "als dit problem niet aan de centrale ligt, wat ik dus wel denk en voor 99% weet dat het aan de centrale ligt" vraag dan naar een andere typ modem.
Ps Ik hoef die 20 euro van jouw niet die zul je wel nodig hebben om die 0900 nr te betallen

.
Trouwens nu werkt mijn internet perfect en dat zonder problemen
bedankt voor je reactie! Helaas is het probleem bij mij anders omdat ik naar geen enkel modem verbinding kan leggen en het internet voor huisgenoten prima werkt. Bij mij gaat het al meteen vanuit de computer fout.
Groetjes