help welke moet ik kiezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mastermindzh

Verenigingslid
Lid geworden
10 dec 2008
deze vraag is niet technisch maar iets anders :P ik weet niet of deze hier goed staat :confused: heb het met visual basic gemaakt

welke is mooier

welkeohwelke.jpg

@admin als het verkeerd staat wil je het dan even verplaatsen ;) en natuurlijk antwoord geven op de vraag hehe :rolleyes:

Het allermooist is als je de gebruiker zelf een van deze 'looks' laat selecteren, waarbij je programma dit dan als instelling bewaart.

Het allermooist is als je de gebruiker zelf een van deze 'looks' laat selecteren, waarbij je programma dit dan als instelling bewaart.

zal er aan denken, maar weet je toevallig hoe je ^ (tot de macht) in het kwadraat en wortel op een rekenmachine maakt in visual basic 2008 ?
anders start ik even een nieuwe vraag

Math.pow(2,3) geeft 8, dus 2^3. Wortel is niks anders dan x^(1/2), dus wrtl(2) = 2^(1/2) -> Math.pow(2,(1/2))

Voor wortel kun je natuurlijk ook gewoon Math.sqrt(x) nemen..

Math.pow(2,3) geeft 8, dus 2^3. Wortel is niks anders dan x^(1/2), dus wrtl(2) = 2^(1/2) -> Math.pow(2,(1/2))

Voor wortel kun je natuurlijk ook gewoon Math.sqrt(x) nemen..

ok dit snap ik dus niet :P

ik heb nu

If ArithmeticProcess = "^" Then
AnswerNumber = Math.Pow(FirstNumber, SecondNumber)
End If

en die andere snap ik helemaal niet

Haha:

wrtl(25) = 25^(1/2) = 5

dat kan dus met Math.pow(25, (1/2)) = Math.pow(25, 0.5) of met Math.sqrt(25)

Haha:

wrtl(25) = 25^(1/2) = 5

dat kan dus met Math.pow(25, (1/2)) = Math.pow(25, 0.5) of met Math.sqrt(25)

If ArithmeticProcess = "^" Then
Math.Sqrt(FirstNumber)
End If

zo heb ik het nu
het moet dus zo zijn dat als er een nummer wordt ingedrukt dat er dan op kwadraat wordt gedrukt en dat er dan het kwadraat van dat nummer komt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan