Zweedse Torrent site down in Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is écht ongelóóflijk. Ik zit sinds gisterenmiddag tandenknarsend te wachten op verbinding, ga vervolgens vanmiddag het w w w op en ontdek de move naar Rusland, plaats vervolgens hier dat berichtje en *******, nog geen half uur daarna blijkt íe weer online te zijn.
Daar kan ik niet tegenop....................... :shocked:

Hij is ook nog gewoon actief tpb blijft nog wel even denk ik zolang dat zo is vind ik het best:D

Hoi !

" Foutje " van Google; zie de nieuwsbrief van @webwereld van gisteren.

Greetz,

Harry.

gisteren lag hij er bij mij ook uit maar hij doet het nu wel weer :D

Werkt gewoon weer als vanouds met een prominente meding op de homepage:

NOBODY PUTS TPB IN A CORNER

met daarbij een aardige sneer naar een heeeeeel bekende dansfilm....:D:D:D

Werkt gewoon weer als vanouds met een prominente meding op de homepage:

NOBODY PUTS TPB IN A CORNER

met daarbij een aardige sneer naar een heeeeeel bekende dansfilm....:D:D:D

Hehehe,

Heb in dat artikel waar Harry een link van gaf. Hoe wil Brein het eigenlijk voor elkaar krijgen om TPB wereldwijd te blokkeren.. (Momenteel kom ik er weer niet op.. Met een doel geblokkeert door de server hier :P)

Laatst bewerkt:
Illegaal vrolijk ja:)
Maar is er nog een afspraak dat tpb toch nog weg gaat?
Of is het (voor nu) dat hij blijft?

Geen idee, Brein wil het wereldwijd blokkeren, wat ze nog niet gelukt is. Overigens, zijn ze al 1/2x verhuist van provider.

brein probeert al maaden pietjebel uit de lucht te krijgen en het is ze 2 keer gelukt ze een paar uur uit de lucht te halen maar ze schakelen de hele tijd over op een andere provider
mja als het ze ooit wel leukt dat dat leukt ongetwijveld wel dan zijn er no 100000 andere dus geen zorgen:thumb:

NL, is op internet zoooooooooo braaf dat ze bij brein echt nix beters hebben te doen dan TPB uit de lucht te halen.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan