Probleem XP Installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan het misschien ook een virus zijn? Want volgens mij komt het door een virus. Het is wel een paar jaartjes geleden dus.

1. Kan het wel een virus zijn?
2. Zo ja, wat moet ik doen om het te verwijderen :P

Kan het misschien ook een virus zijn? Want volgens mij komt het door een virus. Het is wel een paar jaartjes geleden dus.

1. Kan het wel een virus zijn?
2. Zo ja, wat moet ik doen om het te verwijderen :P

Ik denk niet dat het een virus is, want een virus kan meestal altijd verwijdert worden als je je schijf fomateert. Doe je in gparted eerst alle partities weg en maak je dan al je partitie's in ntfs?

Ik denk niet dat het een virus is, want een virus kan meestal altijd verwijdert worden als je je schijf fomateert. Doe je in gparted eerst alle partities weg en maak je dan al je partitie's in ntfs?

In gparted staan geen partities. En dan maak ik een nieuwe partitie va NTFS en dan komt er een direhoekje met een uitroepteken.

Hey ik had ultimate bootcd geprobeerd en toen heb ik een fdisk gedaan en daar stond ook 7000 nog wat MB.

O jah als iemand me nog kan helpen... Mn hd is van Seagate ;)

Hoi !

Je bent toch al op dit forum bezig in een andere post ?

Gewoon daarbij blijven, (zoals de hele afgelopen week zo opgeveer), lijkt me het beste.

Greetz,

Harry.

??? Kan iemand mij helpen ??? :(

chkdsk zegt :

Blabla Serie nummer 0000-0000 (dit staat er echt)

Het volume lijkt geen fouten te hebben...
10549 (zoiets) KB
4096 cluster
en dan nog wat :P

Is er misschien een programma zoals chkdsk die je op cd brandt en dan boot??

Windows ziet nog steeds 7983MB (zoiets)

Hoi !

Het .ISO-bestand op een CD branden, daarvan opstarten, harddisktools - het juiste merk kiezen en de schijf controleren.

Is dit nog steeds hetzelfde probleem als van dik 2 mnd. geleden ?

Toen heb ik je ook al aangeraden de schijf met de juiste tool de controleren, maar dan zeg jij dat er niets mee aan de hand is!

Greetz,

Harry

Hey ik heb die Ultimate Boot CD geprobeerd maar alle partitie programma's zien 7900 MB behalve GParted die ziet gewoon 40 gb maar met GParted staat er een I/O error en de HD is niet overleden maar iets anders... dat ding waar je de hd in doet denk ik.. mar hoe fix ik dat?

Hoi !

Gebruik van de UBCD het tooltje van de fabrikant van jouw HDD om deze te testen !

Als ik de resultaten daarvan zie, kan ik je advies geven.

Heb ik je al vaker gevraagd, maar geen antwoord !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Gebruik van de UBCD het tooltje van de fabrikant van jouw HDD om deze te testen !

Als ik de resultaten daarvan zie, kan ik je advies geven.

Heb ik je al vaker gevraagd, maar geen antwoord !

Greetz,

Harry.

Heb ik gedaan (seagate) maar dan komt er niks te staan alleen scan passed ofzoiets...

Hoi !

Dan wordt het lastig, want we zijn geen helderziende !

Zonder een deugdelijk foutenrapport kunnen we je moeilijk helpen.

De I/O-error die naar voren komt (Input/Output) kan wijzen op defecte sectors in de HDD, een defecte partitie-tabel, defecte MBR, defecte kabel.
Het kan ook nog zijn dat de resterende ruimte overvol staat met gegevens.

En ik ben bang dat je de PC-kennis ontbeert om dat deugdelijk te testen en op te lossen.

Werk voor een vakman, dus breng de schijf naar de plaatselijke PC-boer of een PC-wizzkid in je omgeving.
Het is mogelijk dat de kosten hoger zullen zijn dan de waarde van een 40 Gig HDD.

Is al niet meer nieuw te koop, dacht ik...

Greetz,

Harry.

Tja ik kan hem wel open maken om te kijken of er iets kapot is maar er is ÉÉN schroef kapot gedraait... Dus dan kan het dus niet :P

Laatst bewerkt:
Hoi !

Als je er een schroef of twee uit draait is je probleem onmiddellijk opgelost......

Je HDD is dan direct defect.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan