ImageMagick

Status
Niet open voor verdere reacties.

zodiak

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2008
hallo,

mijn host ondersteund geen ImageMagick. (host is one.com)

iemand een id hoe ik dit kan oplossen

Uitgaande van een standaard hosting account... niets. Je zou ze kunnen mailen met het verzoek om het toe te voegen.

Veel hosts bieden geen ondersteuning voor imagick, the php api van imagemagick.
Er bestaat wel een project dat imagemagick in php wil integreren, ik weet niet of dat al af is echter.
Een alternatief is php gd gebruiken, maar uit eigen ervaring weet ik dat dit niet altijd een even goede kwaliteit oplevert.

Veel hosts bieden geen ondersteuning voor imagick, the php api van imagemagick.
Er bestaat wel een project dat imagemagick in php wil integreren, ik weet niet of dat al af is echter.
Een alternatief is php gd gebruiken, maar uit eigen ervaring weet ik dat dit niet altijd een even goede kwaliteit oplevert.

ok thanks want one.com wil geen moeite doen om het te installeren, en zegt dat ik maar gd2 moet gebruiken.

Ga er maar vanuit dat het voorlopig geen optie is tenzij je een eigen server of een uitgebreid pakket hebt :)

Wat wil je er mee doen? En kan het niet in GD?

Ga er maar vanuit dat het voorlopig geen optie is tenzij je een eigen server of een uitgebreid pakket hebt :)

Wat wil je er mee doen? En kan het niet in GD?

ik heb een goede tutorial gevonden voor een online photogallerij met upload en delete functies maar het maakt gebruik van imagemagic.

ik weet niet hoe ik dit nu kan veranderen naar GD (GD2 is hetzelfde denk ik)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan