Site oneerlijk Offline gehaalt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PaulAssen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2009
Beste Helpmij Forum Leden

Ik had, heb hoe je het wilt noemen een Hacksite (alleen Game hacks, FPS spellen)
Maarja ging allemaal wel goed ofzo..

Maar nu is me website down.
Niet door bedrijven zoals K2 maar door de eigenaar van de hosting
Gisteren kwam die ineens met regeltjes aan.

Toen ik bij hem de website betaalde wist hij dat ik een hacksite maakte
hij kwam er ook regelmatig op, dus hij vond het niet erg dat ik een hacksite maakte want hij doet zelf aan game hacks.

Maarja ik gebruikte invision Power board (gewoon legaal met licensie)
mijn shoutbox (soort chatbox) Had veel bugs waardoor de hele hosting plat ging
omdat die overload maakte. daar aijn ik en stef dus achter gekomen (stef is eigenaar van de hosting)

dus haalde ik die shoutbox eraf en er kwam geen overload meer..

maarja gisteren kwam die met regels aan, en sindsdien is me website offline...

Maarja nu over de regels.

1. Toen ik die site begon (hij wist dat ik een hacksite maakte)
heeft hij mij nooit op de regels toegewezen

2. Zijn Hosting site staat offline (alleen de site) niet zijn klanten
maarja hoe kan ik dan de regels zien?

3. hij heeft wel een index2.php waar zijn site opstaat maar daar staan geen regels op

dus hoe moet ik die regels weten?

Hij heeft me dus eigenlijk gewoon opgelicht, ik had 50 euro eenmalig betaalt.
Maar ben het nu kwijt

Wat moet ik doen? of wat is jullie mening hierover?
als je meer wilt weten waardoor je een oordeel kan doen zeg dat dan even want dit is best belangrijk voor mij.

PS: wist niet in welk catogorie ik hem moest zetten, dus sorry als dit de foute is

Mvg. Paul

Nou, als je een contract hebt, dus iets getekend, dan kan je naar de rechter stappen, en bewijzen dat je de regels niet kreeg toen je je 'aanmelde'.

Als je echter gewoon 50euro hebt betaald zonder contract, dus bijvoorbeeld een mondelinge afspraak, heb je een probleem.

:thumb:

Nou, als je een contract hebt, dus iets getekend, dan kan je naar de rechter stappen, en bewijzen dat je de regels niet kreeg toen je je 'aanmelde'.

Als je echter gewoon 50euro hebt betaald zonder contract, dus bijvoorbeeld een mondelinge afspraak, heb je een probleem.

:thumb:

Dan denk ik dat ik een Probleem heb...

maar een Vriend van me (heeft ook een hacksite)
heeft precies hetzelfde..

Dus, en dat verhaal hierboven geld voor hem ook
2 mensen? dus, daarnog wat op te zeggen?

Tsja...

wat zijn precies je afspraken met deze stef? Waar zou je voor betalen? Etcetera.

Uiteraard mag een hoster zijn regels veranderen, maar moet wel de contractduur volmaken met de oude regels. maar sinds je geen contract hebt...

Tsja...

wat zijn precies je afspraken met deze stef? Waar zou je voor betalen? Etcetera.

Nouja. Ik kende hem wel (alleen msn)
het grappige is hij zat zelf op warrock-hack (hacksite voor warrock)
daar bood hij zelf aan om bij hem te hosten..
Voor 50 euro hoefte ik alleen maar de domeinnaam te betalen (7,50 per jaar)
en de hosting eenmalig 50 euro..

Ik leerde hem zelfs hacks maken..

PS: Vegras, hij had geen eens regels

Ik neem aan dat regels de "algemene voorwaarden" zijn? Art. 6:233 sub b BW zegt dat een beding in algemene voorwaarden vernietigbaar is "indien de gebruiker aan de wederpartij niet een redelijke mogelijkheid heeft geboden om van de algemene voorwaarden kennis te nemen." Art 6:234 BW noemt een aantal manieren waarop de gebruiker de algemene voorwaarden kenbaar kan maken:
1.
De gebruiker heeft aan de wederpartij de in artikel 233 onder b bedoelde mogelijkheid geboden, indien hij

a.
hetzij de algemene voorwaarden voor of bij het sluiten van de overeenkomst aan de wederpartij ter hand heeft gesteld,

b.
hetzij, indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, voor de totstandkoming van de overeenkomst aan de wederpartij heeft bekend gemaakt dat de voorwaarden bij hem ter inzage liggen of bij een door hem opgegeven Kamer van Koophandel en Fabrieken of een griffie van een gerecht zijn gedeponeerd, alsmede dat zij op verzoek zullen worden toegezonden,

c.
hetzij, indien de overeenkomst langs elektronische weg tot stand komt, de algemene voorwaarden voor of bij het sluiten van de overeenkomst aan de wederpartij langs elektronische weg ter beschikking heeft gesteld op een zodanige wijze dat deze door hem kunnen worden opgeslagen en voor hem toegankelijk zijn ten behoeve van latere kennisneming of, indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, voor de totstandkoming van de overeenkomst aan de wederpartij heeft bekend gemaakt waar van de voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen, alsmede dat zij op verzoek langs elektronische weg of op andere wijze zullen worden toegezonden.

2.
Indien de voorwaarden niet voor of bij het sluiten van de overeenkomst aan de wederpartij zijn ter hand gesteld, zijn de bedingen tevens vernietigbaar indien de gebruiker de voorwaarden niet op verzoek van de wederpartij onverwijld op zijn kosten aan haar toezendt.

3.
Het in de leden 1 onder b en 2 omtrent de verplichting tot toezending bepaalde is niet van toepassing, voor zover deze toezending redelijkerwijze niet van de gebruiker kan worden gevergd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan