Beste forum leden,
Ik heb kabel van Ziggo met een modem van ziggo.
Hierop heb ik een router van Linksys op aangesloten type WRT160N.
Hierop aangesloten een vaste PC, en 2 laptop's draadloos.
Heeft altijd goed gewerkt maar nu begin ik problemen te krijgen en wel de volgende.
Als ik met de vaste PC op internet wil gaat hij vaak niet, of de eerste tabblad van explorer wel maar de tweede niet.
En dan krijg ik de volgende melding.
Kan iemand mij raad geven.
Groeten Henk
Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen
Meer informatie
Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:
•De internetverbinding is verbroken.
•De website is tijdelijk niet beschikbaar.
•De DNS-server is niet bereikbaar.
•De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
•U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
•Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.
Voor offline gebruikers
U kunt nog steeds geabonneerde feeds en sommige onlangs bekeken webpagina's weergeven.
Geabonneerde feeds weergeven
1.Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Feeds en vervolgens op de feed die u wilt weergeven.
Onlangs bezochte webpagina's weergeven (werkt mogelijk niet voor alle pagina's)
1.Klik op Extra en vervolgens op Offline werken.
2.Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Geschiedenis en vervolgens op de webpagina die u wilt weergeven.
Ik heb kabel van Ziggo met een modem van ziggo.
Hierop heb ik een router van Linksys op aangesloten type WRT160N.
Hierop aangesloten een vaste PC, en 2 laptop's draadloos.
Heeft altijd goed gewerkt maar nu begin ik problemen te krijgen en wel de volgende.
Als ik met de vaste PC op internet wil gaat hij vaak niet, of de eerste tabblad van explorer wel maar de tweede niet.
En dan krijg ik de volgende melding.
Kan iemand mij raad geven.
Groeten Henk
Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen
Meer informatie
Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:
•De internetverbinding is verbroken.
•De website is tijdelijk niet beschikbaar.
•De DNS-server is niet bereikbaar.
•De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
•U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
•Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.
Voor offline gebruikers
U kunt nog steeds geabonneerde feeds en sommige onlangs bekeken webpagina's weergeven.
Geabonneerde feeds weergeven
1.Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Feeds en vervolgens op de feed die u wilt weergeven.
Onlangs bezochte webpagina's weergeven (werkt mogelijk niet voor alle pagina's)
1.Klik op Extra en vervolgens op Offline werken.
2.Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Geschiedenis en vervolgens op de webpagina die u wilt weergeven.