Hallo,
Ik heb een Nvidia Geforce 5500FX en ik heb wat problemen er mee.
Als ik mijn computer opstart ik hoor de cooler die in de kaart zit heel hard,
Als ik de nieuwste drivers van de Nvidia site download pakt hij ze niet (Reboot werkt ook niet) hij installeert ze wel maar na een reboot als ik bij apparaatbeheer kijk staat er dat me kaart niet is geinstalleerd,
Ik heb laatst ondekt dat volgens mij de shaders niet werken (Hij heeft pixel shader 2.0)
want meerdere games werken niet of heel sloom, bekijk ook maar de afbeelding die ik meepost. Daar staat bij "shader" een streepje.
Games zoals GTA San Andreas zou mijn pc ruim moeten kunnen runnen want ik heb een betere pc dan de recommended settings en ik heb met 800x600 32 bit LAGG!
Ik heb Nvidia zelf een mail gestuurd maar die reageren niet...
Het zou erg mooi zijn als jullie me ermee konden helpen!
Ik heb ook gehoort dat de 5500FX gemaakt is door sweex, ik heb gegoogled maar kon niks vinden..
Weet iemand het e-mail adres van sweex?
Hieronder de stats van mijn pc.
HWINFO
DXDIAG
Ik heb een Nvidia Geforce 5500FX en ik heb wat problemen er mee.
Als ik mijn computer opstart ik hoor de cooler die in de kaart zit heel hard,
Als ik de nieuwste drivers van de Nvidia site download pakt hij ze niet (Reboot werkt ook niet) hij installeert ze wel maar na een reboot als ik bij apparaatbeheer kijk staat er dat me kaart niet is geinstalleerd,
Ik heb laatst ondekt dat volgens mij de shaders niet werken (Hij heeft pixel shader 2.0)
want meerdere games werken niet of heel sloom, bekijk ook maar de afbeelding die ik meepost. Daar staat bij "shader" een streepje.
Games zoals GTA San Andreas zou mijn pc ruim moeten kunnen runnen want ik heb een betere pc dan de recommended settings en ik heb met 800x600 32 bit LAGG!
Ik heb Nvidia zelf een mail gestuurd maar die reageren niet...
Het zou erg mooi zijn als jullie me ermee konden helpen!
Ik heb ook gehoort dat de 5500FX gemaakt is door sweex, ik heb gegoogled maar kon niks vinden..
Weet iemand het e-mail adres van sweex?
Hieronder de stats van mijn pc.
HWINFO

DXDIAG

Laatst bewerkt: