Nvidia Geforce 5500 FX

• Onderwerp starter Onderwerp starter j1mzz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

j1mzz

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2009
Hallo,
Ik heb een Nvidia Geforce 5500FX en ik heb wat problemen er mee.

Als ik mijn computer opstart ik hoor de cooler die in de kaart zit heel hard,

Als ik de nieuwste drivers van de Nvidia site download pakt hij ze niet (Reboot werkt ook niet) hij installeert ze wel maar na een reboot als ik bij apparaatbeheer kijk staat er dat me kaart niet is geinstalleerd,

Ik heb laatst ondekt dat volgens mij de shaders niet werken (Hij heeft pixel shader 2.0)
want meerdere games werken niet of heel sloom, bekijk ook maar de afbeelding die ik meepost. Daar staat bij "shader" een streepje.

Games zoals GTA San Andreas zou mijn pc ruim moeten kunnen runnen want ik heb een betere pc dan de recommended settings en ik heb met 800x600 32 bit LAGG!

Ik heb Nvidia zelf een mail gestuurd maar die reageren niet...
Het zou erg mooi zijn als jullie me ermee konden helpen!

Ik heb ook gehoort dat de 5500FX gemaakt is door sweex, ik heb gegoogled maar kon niks vinden..
Weet iemand het e-mail adres van sweex?

Hieronder de stats van mijn pc.

HWINFO

50350748_11032009_1.bmp

DXDIAG

798949686_11032009_2.bmp

Laatst bewerkt:
Sweex maakt voor zover ik weet geen videokaarten. Heb je wel eerst de chipset driver van je moederbord geïnstalleerd?

Tot nu toe wist ik dat niet, nu dus wel.:D

Sweex maakt voor zover ik weet geen videokaarten. Heb je wel eerst de chipset driver van je moederbord geïnstalleerd?

Word dat niet standaard geinstalleerd met windows XP?
Ik heb SP3.
Tis niet echt een nieuwe pc die ik heb :P Tis ook een oude videokaart :D

Nee de chipset driver wordt niet standaard geïnstalleerd. Deze kun je downloaden bij de fabrikant van je moederbord.

Nee de chipset driver wordt niet standaard geïnstalleerd. Deze kun je downloaden bij de fabrikant van je moederbord.

Ben nu em aant downloaden/installeren.
Ik zeg wel als het lukt..
Ik weet het, MAAK EEN BACKUP! :p

Nou, ik heb het gedaan... T was een update van 2,5MB Het heeft niet geholpen.. Ik ben dus nog steeds bezig. Ik hoop dat jullie me nog kunnen helpen? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan