Games vertraagt pc ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

amier97

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
hallo,

ik heb een vraagje;
als ik online games download op mijn computer (bijv. knightonlineworld),
vertraagt mijn computer dan? , of werkt werkt hij dan net zo snel en efficiënt ?
mijn pc;
Acer Aspire One , 160 GB , 1GB werkgeheugen
ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden

met vriendelijke groeten , amir

Laatst bewerkt:
Je bedoelt of je tijdens het downloaden van een spel nog net zo snel kan werken met de pc?

Ja, in principe wel, al moet je niet tijdens het downloaden online gaan gamen oid, Dat gaat meestal wel trager.

Over het algemeen word een pc trager naarmate je meer installeerd en verwijderd, of te wel er gewoon mee werkt. Door virussen/spyware of door onderdelen die minder worden.
Dit is echter wel de werking in een notendop om het even zo te noemen. Het kan specifieker.

oke, en als de game er op staat , werkt mijn pc dan net zosnel ?

Tijdens het spelen van het spel? Als het gewoon op de schijf staat? Wat bedoel je, je bent niet erg duidelijk.

En om mezelf even te quoten:

Over het algemeen word een pc trager naarmate je meer instaleert en verwijderd.

Bij gebruiken van een pc "vervuil" je deze ook, er blijven dingen achter, de schijf raakt gefragmenteerd, noem maar op. En ja daarvan kan een pc trager worden.
Ik weet uiteraard niet of dat bij jou al het geval is, of je de pc goed schoon houdt en noem maar op. Maar je pc zal echt niet beduidend trager worden van een spel dat je gedwonload hebt en op de schijf staat.

Laatst bewerkt:
Tip: wees 'duivels' terughoudend met het downloaden van games online. De kans dat je malware tegenkomt is gigantisch.
En áls je dan bijv. spyware tegenkomt, wat je natuurlijk niet merkt, dan kán dat je syteem ernstig vertragen en zelfs behoorlijk verzieken.

naa , die spyware en virussen enzovoort kunnen heus niet op tegen kaspersky internet security 2010:D

Oh jawel hoor.... Geen enkel programma is 100% waterdicht.

En gast0225 (ook ik moet nog even wennen) heeft gelijk. Downloaden kan er wel degelijk voor zorgen dat je virussen danwel spyware binnen haalt. Wees dus altijd voorzichtig.

Laatst bewerkt:
En bestaat een tool om het maximale van je geheugen toe te wijzen aan de games.

Gamebooster schakelt tijdelijk overbodige programma's uit.

http://freeware.gratis-host.eu/viewtopic.php?f=17&t=44

Het programma heeft een standaardlijst van windowsprogramma's waarvan bekend is dat je je systeem vertragen. Deze kan hij in één keer stopzetten.
Verder kijkt het naar andere programma's die niet direct voor stabiliteit veiligheid nodig zijn, zoals printerprogramma's, synchronisatie e.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan