Hai Members,,,
Als laatst ben ik heel geïnteresseerd geraakt in het spel battlefield2. Ik speelde hem een tijdje terug ook maar dan gedownload met crack . Aangezien hij toen veel problemen opleverde zoals het auto afsluiten van het spel bij het game dus na 5 min game of 10 sluite het spel vanzelf of de ander probleem dat ik de bf2 niet meer kon starte na dat ik de zwarte screen zie en weer terug naar me windows ga.
Nou zou ik vragen
Als ik bf2 koop uit de winkel zou ik hem dan gewoon normaal als iedere speler kunnen draaie en foutloos kunnen spelen ? Met LEGIT cdKEY en een orginale cd ?
SPECS
Best Buy 430W Voeding (ATX, Bigfan, Bulk)
Asus P5B-VM DO, Q965 (mATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, VGA, 1394)
Intel Pentium D 915 Dual Core (S775. 2,8 GHz. 800 MHz....
1 GB RAM
Videokaart :Nvidea Club 3d 9500 GT
IK HOOR GRAAG WAT INFO BEDANKT
Als laatst ben ik heel geïnteresseerd geraakt in het spel battlefield2. Ik speelde hem een tijdje terug ook maar dan gedownload met crack . Aangezien hij toen veel problemen opleverde zoals het auto afsluiten van het spel bij het game dus na 5 min game of 10 sluite het spel vanzelf of de ander probleem dat ik de bf2 niet meer kon starte na dat ik de zwarte screen zie en weer terug naar me windows ga.
Nou zou ik vragen
Als ik bf2 koop uit de winkel zou ik hem dan gewoon normaal als iedere speler kunnen draaie en foutloos kunnen spelen ? Met LEGIT cdKEY en een orginale cd ?
SPECS
Best Buy 430W Voeding (ATX, Bigfan, Bulk)
Asus P5B-VM DO, Q965 (mATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, VGA, 1394)
Intel Pentium D 915 Dual Core (S775. 2,8 GHz. 800 MHz....
1 GB RAM
Videokaart :Nvidea Club 3d 9500 GT
IK HOOR GRAAG WAT INFO BEDANKT
Laatst bewerkt: