Zou ik BF2 foutloos kunnen runnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ameen

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Hai Members,,,
Als laatst ben ik heel geïnteresseerd geraakt in het spel battlefield2. Ik speelde hem een tijdje terug ook maar dan gedownload met crack . Aangezien hij toen veel problemen opleverde zoals het auto afsluiten van het spel bij het game dus na 5 min game of 10 sluite het spel vanzelf of de ander probleem dat ik de bf2 niet meer kon starte na dat ik de zwarte screen zie en weer terug naar me windows ga.

Nou zou ik vragen
Als ik bf2 koop uit de winkel zou ik hem dan gewoon normaal als iedere speler kunnen draaie en foutloos kunnen spelen ? Met LEGIT cdKEY en een orginale cd ?
SPECS
Best Buy 430W Voeding (ATX, Bigfan, Bulk)
Asus P5B-VM DO, Q965 (mATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, VGA, 1394)
Intel Pentium D 915 Dual Core (S775. 2,8 GHz. 800 MHz....
1 GB RAM
Videokaart :Nvidea Club 3d 9500 GT

IK HOOR GRAAG WAT INFO BEDANKT

Laatst bewerkt:
Ga naar http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/

zoek het spel op, en test maar even
(er wordt gekeken naar het minimum)

Maar ik heb zelf ook een 9500 GT, maar dan wel een Core2Quad q9550 erbij.
maar ik denk dat je het wel zonder lag kan spelen, maar dan niet op maximum graphics

greetz

En niet boven Recommended?

HIj is erboven ja

Maar de probleem is niet echt dat mijn pc het niet aankan want hij kan hem wel aan want eerst runde ik hem ook erop maar ...De2de xviel hij uit bij start.Ik wou gwn zkr weten als het niet aan die battlefield2 zelf hangt want ik gebruikte toen ging dvd rw en nu ga ik hem dus gewoon kopen in de winkel.
Dus ik wil niet een spel kopen waarbij ik zwartschermpje ziet en weer terug naar home ga -_-

Post even of die 'Echte' BF2 het wel foutloos doet

De probleem is...... Dat ik de echte bf2 niet heb uitgeprobeerd aangezien ik nog een dvd driver moet aanschaffen wat ik spoedig doe.. Dus ik wouw weten aan wat die probleem zou hangen of als hij(die probleem) (probleem=Zwart scherm en stuurt weer naar home )dan wel zou voorkomen... Aangezien ik toen die bf2 gewoon had gedownload en geïnstalleerd met crack's had gerunt..

Geef het antwoord, dowt ie het of doet ie het niet

Maar de probleem is niet echt dat mijn pc het niet aankan want hij kan hem wel aan want eerst runde ik hem ook erop maar ...De2de xviel hij uit bij start.Ik wou gwn zkr weten als het niet aan die battlefield2 zelf hangt want ik gebruikte toen ging dvd rw en nu ga ik hem dus gewoon kopen in de winkel.
Dus ik wil niet een spel kopen waarbij ik zwartschermpje ziet en weer terug naar home ga

Hij deed het eerst wel Ja.. Aangezien ik hem toen met goeie crack runde maar alsnog problemen had met spelen de spel sloot na 5-10 min telkens en moest ik dus weer opnieuw opstarten.(waarbij de download site een rol speelde want daar was die fout al eerder gemeld en hoe je het beste er mee om kunt gaan) de 2de x (dus zo'n 2 maand terug) ging ik het nog eens proberen. Maar kon de exacte crack niet vinden die ik de 1ste x gebruikte. Maar de probleem toen was, dat hij helemaal niet meer wouw opstarten.(zwart schermpje en dan boem naar het begin).

Dus waaraan ligt het aan de cracked spel die ik speelde of aan mijn pc ? Als ik nu orginale cd koop in de winkel krijg ik dan dezelfde probleem ?

Trouwens ik had een crack erop want ik had als 1ste geen dvd driver, en ten 2de had ik geen orginale cd maar gewoon van internet gedownload.Dus moest veel werken met cracks (aangezien ik het niet kon branden)wat de meeste mensen wel deden om het spel bf 2 foutloos te kunnen runnen.
En om geen insert cd error's te krijgen moest ik wel cracks gebruiken...

Ik hoop dat jullie het snappen..En mij kunnen helpen.

Laatst bewerkt:
Geef het antwoord, dowt ie het of doet ie het niet

Als je met echte BF bedoelt van gekochte uit de winkel.. Dan zou ik zeggen,, dat, dat mijn vraag is. Zou hij het dan doen op een echte BF gekochte spel ? Of zou ik nog steeds die probleem krijgen...?:thumb:

Ik weet een NoCD Crack site. Google naar *KNIP* Battlefield 2

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet een NoCD Crack site. Google naar *KNIP* Battlefield 2

Vandaar had ik hem juist.Maar op de download site waar ik bf had gehaald daar stond al waarschuwing als ik crack zou gebruiken dat het me bf error's zou geven,,,

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan