roadworker
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 aug 2009
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Mijn bedoeling is om op het blad "index" de verwijzing naar de cel E5 in blad1 tot blad10 automatisch verticaal door te trekken met de vulgreep als de 1ste waarde ingevuld is.
![]()
Sorry voor de onduidelijkheid......zoals ik al zei,ik ben een leek,dus ik weet niet of ik de juiste formulering gebruik.
Ik wil de cel E5 van blad1 tot blad10 linken naar het blad "index" door alleen de 1ste link naar blad1 te maken in "index" en de rest met de vulgreep doortrekken tot blad 10 op het blad "index"
Bedankt voor de assistentie.
Dat is 'm!!!!:
Hartelijk bedankt!!:thumb:
Extra vraag:hoe kan ik de naam veranderen van blad1 zonder dat ik een foutmelding krijg?
Bijv:naam van blad1 wordt esh-348.
Bij het openen van het bestand worden in de H-kolom (vanaf H3) de namen van de werkbladen geplaatst.
Deze macro kan je ook starten in het bestand zelf.
Met vriendelijke groet,
Roncancio
Dankjewel!
Nu nog uitvogelen hoe ik die macro naar mijn bestaande werkmap kopier..........en hoe ik de naam van de sheets aanpas in de índirect' formule van sickofitall ......
![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.