• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

overzichtsblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

roadworker

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2009
Hallo allemaal!

Ik ben een excel leek en zou graag een geautomatiseerde index maken van dezelfde cel in verschillende tabs.
Alvast bedankt.:)

Bijlagen

zoiets?

In bijlage kan je de naam van je werkbladen (Blad1, Blad2, enz...) en de verwijzing naar de bepaalde cel (in dit geval E5) veranderen.

Bijlagen

Mijn bedoeling is om op het blad "index" de verwijzing naar de cel E5 in blad1 tot blad10 automatisch verticaal door te trekken met de vulgreep als de 1ste waarde ingevuld is.
:)

Mijn bedoeling is om op het blad "index" de verwijzing naar de cel E5 in blad1 tot blad10 automatisch verticaal door te trekken met de vulgreep als de 1ste waarde ingevuld is.
:)

Kan je je vraag eens duidelijk stellen?
In je originele post wil je enkel een verwijzing naar cel E5.
Nu spreek je opeens over "als de eerste waarde is ingevuld"??
Welke eerste waarde?

heb nog een bestand toegevoegd maar ben niet zeker of je dit bedoelt??

Bijlagen

Sorry voor de onduidelijkheid......zoals ik al zei,ik ben een leek,dus ik weet niet of ik de juiste formulering gebruik.;)
Ik wil de cel E5 van blad1 tot blad10 linken naar het blad "index" door alleen de 1ste link naar blad1 te maken in "index" en de rest met de vulgreep doortrekken tot blad 10 op het blad "index"
Bedankt voor de assistentie.

Sorry voor de onduidelijkheid......zoals ik al zei,ik ben een leek,dus ik weet niet of ik de juiste formulering gebruik.;)
Ik wil de cel E5 van blad1 tot blad10 linken naar het blad "index" door alleen de 1ste link naar blad1 te maken in "index" en de rest met de vulgreep doortrekken tot blad 10 op het blad "index"