Quantum Bukkit App

• Onderwerp starter Onderwerp starter bn2vs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
viewtopic.php

Dit is de meest nutteloze app die ik ooit gemaakt heb :D

"It allows to generate a list containing random indexes of that list as values, and with a few special values. The application then allows you to find out whether by following the indexes route, you'll end up with a special value (and which one), or get into an infinite loop. Also allows to slow down the steps and track the route."

Download :p

Gemaak om een paar mensen te bewijzen dat een bepaald algoritme gemaakt kan worden met slechts 1 loop en 1 ifelse en om mn c# skills eens op te frissen.

Download source code

Laatst bewerkt:
Dit is de meest nutteloze app die ik ooit gemaakt heb :D

Gemaak om een paar mensen te bewijzen dat een bepaald algoritme gemaakt kan worden met slechts 1 loop en 1 ifelse en om mn c# skills eens op te frissen.

Het feit dat het een bewijs is geeft de applicatie nut..... voor jou en degene voor wie je het bewijs moest leveren.... :)

Voor de reste...... Yup ik zie er geen nut in :) en alleen daarom is het een download waard :)

hehe :p

Heb ff source download toegevoegd voor wie interesse heeft in hoe de app werkt :)

BUKKIT! xD

err, anywho, ik snap er officieel compleet niets van. Niet dat het iets uitmaakt, want de titel van het programma telt voor 2. Kan je nog eens uitleggen wat het nou precies doet? Het loopt door je items, en soms is het een infinite loop en soms niet...? (Ja, ik heb de source bekeken, maar C# is gewoon een erg lelijke taal :p)

:thumb:

Day be stealin it!!! (maybe)

C# lelijk? das ook de eerst x dat ik dat hoor. Meestal is het vb.net dat afgebroken word :p

dus die linker list bevat een visualizatie van een simpele array. dus eerst de array index, en dan de waarde. elk item is ofwel een 'speciaal woord', of de index van een item in de array. Als het een index is gaat die verder naar die plaats, ect...

C# lelijk? das ook de eerst x dat ik dat hoor. Meestal is het vb.net dat afgebroken word
het kan ook aan jou programmeerstijl liggen hoor :p:p;)
dus die linker list bevat een visualizatie van een simpele array. dus eerst de array index, en dan de waarde. elk item is ofwel een 'speciaal woord', of de index van een item in de array. Als het een index is gaat die verder naar die plaats, ect...
ah!, nu snap ik het. Om nom nom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan