Game Pc Samenstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke bedankt man alleen ik kon in van de 2 fans weghalen toch? want daar kon ik uit kiezen toch?

Ja, daar kan je uit kiezen ;) Tenminste, je zei dat je zelf al een behuizing had. In dat geval raad ik je sowieso aan om te kijken of er een 120 mm fan in past. Ik weet nl. niet over welke behuizing we nu praten :) Anders kon ik gerichter advies geven! ;)

@ Tythor: Kom in het vervolg met een nuttige post ipv beginnen met Wattes? En over welk systeem we het hebben kun je toch gewoon effe nakijken? Kom op zeg!

Laatst bewerkt:
Ja, daar kan je uit kiezen ;)

@ Tythor: Kom in het vervolg met een nuttige post ipv beginnen met Wattes? En over welk systeem we het hebben kun je toch gewoon effe nakijken? Kom op zeg!
Er staan hier meerdere systemen in de thread, hij kan het over de 2e hebben ipv de 3e. Ga niet zeiken... Ik zei wattes omdat ik zijn vraag niet snapte. Dat was wel degelijk nuttig, aangezien ik hem wel wil helpen maar dan eerst moet weten wat hij bedoeld.

Je zegt dan geen Wattes, alsof je niet eens weet waar we het over hebben (zoals in jouw geval). Daarnaast hebben we het natuurlijk over het laatste systeem, had je ook kunnen weten. Dus lees de volgende keer eerst effe een pagina terug, of post gewoon geen reactie.

Klopt in een eerdere post staat dat ik tussen 2 fans kon kiezen;) had je moeten weten maar de fan gaat wel passen!

Bedankt man deze setup houd ik nog even en dan moet ik alleen nog op me geld wachten!

Bedankt allemaal ( het is niet meer nodig om wijzigingen te doen maar als je het wilt mag dat zeker maar ik klik al wel op vraag opgelost want jullie hebben mij goed geholpen ALWEER!

Je zegt dan geen Wattes, alsof je niet eens weet waar we het over hebben (zoals in jouw geval). Daarnaast hebben we het natuurlijk over het laatste systeem, had je ook kunnen weten. Dus lees de volgende keer eerst effe een pagina terug, of post gewoon geen reactie.
Je bent nu echt alleen maar aan het mierenneuken en zeiken haha

Je bent nu echt alleen maar aan het mierenneuken en zeiken haha

Wat volwassen zeg, ik had net een beetje hoop in je. Ik zeg gewoon waar het op staat, maar blijkbaar is dat teveel voor je! (Net als even een pagina terugslaan, zeg nou zelf...)

Wat volwassen zeg, ik had net een beetje hoop in je. Ik zeg gewoon waar het op staat, maar blijkbaar is dat teveel voor je! (Net als even een pagina terugslaan, zeg nou zelf...)
De enige hier die niet volwassen is ben jij; ik probeer de TS te helpen, en dan kom jij de hele tijd op mij zeiken. Je doet nu alsof je ouder bent dan ik? Dat is niet het geval

De enige hier die niet volwassen is ben jij; ik probeer de TS te helpen, en dan kom jij de hele tijd op mij zeiken. Je doet nu alsof je ouder bent dan ik? Dat is niet het geval

Met zo'n post help je de TS op geen enkele manier! Dat je ouder bent mag wel waar zijn, maar dat wil helaas niet zeggen dat je je ook volwassener gedraagt...

Besides, de TS is tevreden met het systeem en wacht nu op zijn geld. Ik denk niet dat we hier nog door hoeven te gaan.

Ga eens adviseren ipv ruzie zoeken.
Jullie moeten er toch veel meer verstand van hebben dan ik?
Dat zie ik niet in de posts terug.

Hele discussie hier over een game pc:)
Stoppen nu klaar..
Hij is al opgelost wacht alleen nog op geld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan