Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er staan hier meerdere systemen in de thread, hij kan het over de 2e hebben ipv de 3e. Ga niet zeiken... Ik zei wattes omdat ik zijn vraag niet snapte. Dat was wel degelijk nuttig, aangezien ik hem wel wil helpen maar dan eerst moet weten wat hij bedoeld.Ja, daar kan je uit kiezen
@ Tythor: Kom in het vervolg met een nuttige post ipv beginnen met Wattes? En over welk systeem we het hebben kun je toch gewoon effe nakijken? Kom op zeg!
Je bent nu echt alleen maar aan het mierenneuken en zeiken hahaJe zegt dan geen Wattes, alsof je niet eens weet waar we het over hebben (zoals in jouw geval). Daarnaast hebben we het natuurlijk over het laatste systeem, had je ook kunnen weten. Dus lees de volgende keer eerst effe een pagina terug, of post gewoon geen reactie.
Je bent nu echt alleen maar aan het mierenneuken en zeiken haha
Je bent nu echt alleen maar aan het mierenneuken en zeiken haha
De enige hier die niet volwassen is ben jij; ik probeer de TS te helpen, en dan kom jij de hele tijd op mij zeiken. Je doet nu alsof je ouder bent dan ik? Dat is niet het gevalWat volwassen zeg, ik had net een beetje hoop in je. Ik zeg gewoon waar het op staat, maar blijkbaar is dat teveel voor je! (Net als even een pagina terugslaan, zeg nou zelf...)
De enige hier die niet volwassen is ben jij; ik probeer de TS te helpen, en dan kom jij de hele tijd op mij zeiken. Je doet nu alsof je ouder bent dan ik? Dat is niet het geval
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.