Gaming PC 1020 Euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
En waarom bij 4launch? Als je toch rembours doet maakt het geen bal uit.
En die headset, voor 20 euro heb je een Creative Fatal1ty.

Hij vroeg in zijn laatste post nadrukkelijk om een setup bij 4launch, zoals je kunt lezen. Kijk daar even ;)

Ik denk dat DiceCream heel goed zelf in staat is om exact de zelfde producten de selecteren maar dan bij 4launch. Wij zijn geen slaafjes,
en waarom wil hij het zo nadrukelijk bij 4launch? En wat is de rede dat hij rembours wil betalen?
Ik denk dat het anwoord op beide vragen is: Geld over(ofzo).

In de tijd dat men hier zit te bakkeleien over het hoe en waarom, had er allang iemand die samenstelling bij 4launch bij elkaar kunnen klikken. Wat maakt jou dat uit waarom hij het daar wilt kopen? Reden lijkt me trouwens logisch, TS komt uit Venlo en 4Launch zit in Eindhoven dacht ik.

En meer40, ik kan me nog een discussie herinneren waarin er ook al opmerkingen werden gemaakt over jouw zelfingenomenheid. Het gaat ons er niet om je af te kraken, we stellen alleen systemen samen naar ons eigen inzicht. Dat wil zeggen dat we dus niet altijd naar jouw setup zullen kijken, aangezien er altijd verbeterpunten zijn (harde schijf is oud en klein, geluidset is asociaal duur, scherm kan goedkoper). Maar dat heeft iedereen wel eens. Ook ik, ook marsmannetje, ook Tythor Zeth, ook wie dan ook.

Goed? Mooi.

Nou, die 'kerel' had er blijkbaar haast mee dus we hebben hem daar niet mee kunnen helpen... Hij had in 1 dag zijn systeem gewoon maar besteld en wachtte onze suggests niet af. Niets mis mee opzich. Trouwens: zijn systeem kwam van Azerty, ik meen dat wij daar op z'n minst 3 leuke systemen voor je hadden samengesteld waar je uit kan kiezen als je toch naar Azerty wil :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan