tekst van internet halen of uit een Webbrowser

Status
Niet open voor verdere reacties.

infur

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
ik wil met mijn programma dingen van internet gebruiken weet iemand hoe dit kan? bijvoorbeeld tekst uit een tekstbox halen. bij voorbaat dank

Laatst bewerkt:
ja eigenlijk wel, ik bedoel dat mijn programma op internet wat uit een tekstbox kopieert en dat in een label ofzo plakt.

Mijn programma? wat is dat? text box label?
het programma waar ik aan werk. hoebedoel je wat is dat als je bedoelt wat het moet worden een vertaler die van allemaal verschillende sites vertalingen haalt. wat is er raar aan een textbox en een label.

Ik wil met mijn programma dingen uit een text box halen?
je vraag is niet duidelijk..
Kopiëren plakken? klaar?
of bedoel je een LOGO? met text die je niet kan kopiëren en plakken?

Je bent heel erg onduidelijk.... probeer je vraag beter te stellen.

wilt U aub zeggen waar u het niet meer snapt
op internet heb je toch van die tekstvakken daar staat soms tekst in die tekst wil ik kopieren of lezen.
dat wat wordt gelezen of gekopieerd dat wil ik in textbox1.text zetten.
dit is de html code voor een tekstvak:
<input type="text" name="text" />

<LABEL FOR="moreinfo">
send more information
<INPUT NAME="JE GEKOPIEERDE TEXT" TYPE=CHECKBOX ID="moreinfo">
</LABEL

Dit is een vb subforum dus ik wil ook vb antwoorden want het moet een prgramma worden

Ik ben het met Infur eens. Als je niet weet wat VB is geef dan ook geen antwoorden.

De vraag is: hoe krijg ik tekst uit een invul vak in mijn programma. Wat mij niet duidelijk is waar dat vak staat. Is het een website die je zelf bouwt en beheert of is het een willekeurige andere site die je in de gaten wilt houden.

Ron

Bedankt Ron dat je vertelt wat je niet snapt
ik wil het het liefst van andere site's afhlen maar van mijn eigen site is ook goed

Ik heb dit Topic van de home page.
Geen excuus, want zodra je de topic geopend hebt, zie je ook in welke sectie deze geplaatst is.;)
+ Offtopic berichten verwijderd

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt Ron dat je vertelt wat je niet snapt
ik wil het het liefst van andere site's afhlen maar van mijn eigen site is ook goed

Ik snap de vraag maar heb eerlijk gezegd geen idee hoe dit te doen. Iemand anders?

Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan