Moederbord : Gigabyte GA-K8N-SLi
Chipset : nVidia nForce4
Processor : AMD Athlon 64 X2 3800+ @ 2000 MHz
Fysiek Geheugen : 2048 MB (4 x 512 DDR-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 8800 GT
Harde Schijf : Maxtor (160 GB)
DVD-Rom Station : TSSTcorp DVD-ROM SH-D162C
DVD-Rom Station : _NEC DVD_RW ND-4571A
DVD-Rom Station : SLAJ A3KPQ7CL2N SCSI CdRom Device
Monitor Type : Philips Philips 220E - 21 inches
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Versie 9.0c (september 2009)
Hallo, zoals je ziet een al wat ouder systeem waarmee ik tot dusver uit de voeten kon. Kan alle games op high spelen, echter nu niet meer! bij het spelen van Call of duty modern warfare 2 word (denk ik) mn pc te warm waardoor hij zichzelf uitschakeld. (speelde oa Crisis op high de eerdere verzies van call of duty zonder problemen)
wat ik tot nu gedaan heb; - pc kast open laten staan (uiteraard schoon en stofvrij gemaakt), - fanspeed op 100% gezet, alle nieuwe drivers binnengehaald en geinstalleerd, echter zonder succes. Kan het zijn dat mijn videokaart de geest heeft gegeven? of zit het probleem wellicht elders? Need help please (in begrijpelijke taal)
Chipset : nVidia nForce4
Processor : AMD Athlon 64 X2 3800+ @ 2000 MHz
Fysiek Geheugen : 2048 MB (4 x 512 DDR-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 8800 GT
Harde Schijf : Maxtor (160 GB)
DVD-Rom Station : TSSTcorp DVD-ROM SH-D162C
DVD-Rom Station : _NEC DVD_RW ND-4571A
DVD-Rom Station : SLAJ A3KPQ7CL2N SCSI CdRom Device
Monitor Type : Philips Philips 220E - 21 inches
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
DirectX : Versie 9.0c (september 2009)
Hallo, zoals je ziet een al wat ouder systeem waarmee ik tot dusver uit de voeten kon. Kan alle games op high spelen, echter nu niet meer! bij het spelen van Call of duty modern warfare 2 word (denk ik) mn pc te warm waardoor hij zichzelf uitschakeld. (speelde oa Crisis op high de eerdere verzies van call of duty zonder problemen)
wat ik tot nu gedaan heb; - pc kast open laten staan (uiteraard schoon en stofvrij gemaakt), - fanspeed op 100% gezet, alle nieuwe drivers binnengehaald en geinstalleerd, echter zonder succes. Kan het zijn dat mijn videokaart de geest heeft gegeven? of zit het probleem wellicht elders? Need help please (in begrijpelijke taal)