sorry firestorm, maar ik ga toch uit van mr skyline. ik heb de kast al besteld (niet bij alternate helaas want daar was die al uitverkocht dus maar bij "databyte") en ik wacht nu alleen nog tot hij binnen op de mat ligt.
Het budget moet ook niet te hoog worden anders had ik wel een nog duurdere kaart gekocht.
Veel plezier ermee alvast.
Vandaag liet ik de vrij grote kaart nog aan iemand laten zien en toen viel het me op dat de kaart heel erg goed in de kast past. Er is nog een paar cm over zelfs.
Nog even wat tips voor de installatie van de kast :
- Bij het installeren van hardeschijf , dvd speler , cardreader en al die andere dingen die vooraan de kast zitten , dat gaat zonder schroeven. Erg handig. Gewoon de paarse knop omdraaien en eruit halen , hardeschijf of iets anders erin , het klemmetje er weer in doen en de paarse knop terugdraaien.
- Plaats de hardeschijf zo laag mogelijk ivm ruimte voor de videokaart
- Bij de voorkant van de kaart ( waar de kabels van de monitor ingaan ) zit een hendel aan de binnenkant van de kast. Deze moet je eerst omhoog halen als je een PCI-e kaart wilt installeren. Dat geld voor alles wat in die gleuven moet.
- Wees voorzichtig en gebruik als het kan een antistatisch polsbandje.
Veel succes en mocht je vragen hebben dan moet je het gewoon zeggen!:thumb: