Isarddubois
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 27 jan 2010
- Berichten
- 3
Hoi,
Ik zit al een week te proberen, maar ik krijg het niet voor elkaar...
Ik maak diverse calculaties, waarbij ik steeds een nieuw werkblad per positie toepas. Nu wil ik uiteraard voor de hele calculatie alle totalen bij elkaar optellen, in een nieuw werkblad.
Dit betekent dat ik een verwijzing maak naar een vaste cel in elk werkblad, bijvoorbeeld:
pos 1: ='blad1'!$B$8
pos 2: ='blad2'!$B$8
pos 3: ='blad3'!$B$8
Dit zou ik graag willen doen door middel van automatisch doorvoeren, echter excel herkent het patroon niet.
Wie kan me vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg?
Ik zit al een week te proberen, maar ik krijg het niet voor elkaar...
Ik maak diverse calculaties, waarbij ik steeds een nieuw werkblad per positie toepas. Nu wil ik uiteraard voor de hele calculatie alle totalen bij elkaar optellen, in een nieuw werkblad.
Dit betekent dat ik een verwijzing maak naar een vaste cel in elk werkblad, bijvoorbeeld:
pos 1: ='blad1'!$B$8
pos 2: ='blad2'!$B$8
pos 3: ='blad3'!$B$8
Dit zou ik graag willen doen door middel van automatisch doorvoeren, echter excel herkent het patroon niet.

Wie kan me vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg?