JM Productions SoftWare Pack V1

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazovicpsv

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Hoi!

Ik heb hier een:

Eigen O.S (Is gwn een .EXE file!
Een Progje waarmee je cijfers moet raden

Je krijgt eerst een splash Screen, daarna moet je inloggen. Gebruikersnaam: Jantjuuhh
Wachtwoord: Russia
Nu is er een achtergrond met een zelfgemaakt, uitgebreid, NotePad. Ook een Zelfgemaakte RekenMachine. En een SuperSimple Webbrowsertje met niks, start bij google.nl dus vandaar kan je beginnen met surfen.

Nog een keer:
O.S = Gebruikersnaam = Jantjuuhh Wachtwoord = Russia

Graag alle bugs en/of verbeteringen!!

EDIT: Ik kan hem niet uploaden... Bestand te groot.. Hoe kan dit anders?
Edit2: DE LINK: http://www.mediafire.com/?2nmz13hmajt

Laatst bewerkt:
Mooi programma hoor ;) al vind ik de titel OS, niet echt passend. verder kun je misschien iets inbouwen om gebruikersnaam en wachtwoord te wijzigen...

en een optie dat de vensters van het programma niet buiten dat van het "os" kunnen kopen

maar van het cijfer-raad programma zie ik het nut toch niet :confused:

En als ik het OS maximaliseer krijg ik dit (zie bijlage)

conclusie: er mag nog heel wat aan afgewerkt worden

Bijlagen

• vergroten.JPG
    vergroten.JPG
    76,8 KB · Weergaven: 56
Laatst bewerkt:
en een optie dat de vensters van het programma niet buiten dat van het "os" kunnen kopen

maar van het cijfer-raad programma zie ik het nut toch niet :confused:

1. Wat bedoel je?
2. Jah, dat moest er gewoon ff bij. Ik ga hem bij het O.S Inbouwen onder een icoon met spelletjes.
3. Weet iemand hoe je dat kan doen met dat maximaliseren dat ie met het scherm meeloopt?

iK snapte DIT niet:

""en een optie dat de vensters van het programma niet buiten dat van het "os" kunnen kopen

Ja dat was een typefoutje, ik bedoelde dat je misschien kunt zorgen dat de vensters niet buiten dat van het "os" kunnen komen ;)

En nog een ding:

Alle plaatjes, logo's achtergronden zijn met behulp van Adobe Photoshop CS4 gemaakt.

Geen idee waarom dit een OS (=Operating System als b.v. Windows of Linux) zou zijn...

Man,
gewoon een naampje.
Of moet ik dat ook meteen bewerken?
Is het wéér fout?

Je moet helemaal niks, maar OS staat algemeen en wereldwijd bekend als de afkorting van Operating System.

Dus je naam doet veel meer vermoeden dan je programma'tje is.
En verder moet je het uiteraard zelf weten.

Veel mensen (kijk op youtube) vinden een O.S een .exe file die andere forms kanopeenen

Veel mensen (kijk op youtube) vinden een O.S een .exe file die andere forms kanopeenen

Toch komt er bij een OS véél meer kijken dan dat:
Bijv. aansturing van apparaten (printer, muis, toetsenbord)

Ik zou je forms namen geven: Form4 = OS Form5= Notepad.
En dat vensters er niet buiten kunnen komen is simpel te doen met MDI

Sorry voor het lange wachten, hier is versie 1.1

Veranderingen:

Nu heeft het hoofdmenu een rechtermuisknop-menu. Met About en Close.

Er is een spel bij gekomen. Je moet dan met je muis bij de finish komen en dan op de button klikken. Je mag niet door de lijnen.

Nieuwe button in hoofdmenu: Game's. Er opent zich een ander menu met alleen nog het 'lijnenspel'.

Link: http://www.mediafire.com/?qwmzzzkymdy

Omdat het spel erbij is gekomen wil ik graag de bugs van het spel weten. Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan