Windows XP probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb in de bios in de boot de cd op één gezet, en de recovery disk erin gedaan.
Ik heb een nieuwe partittie gemaakt en deze geformateerd, hij is nu de bestanden aan het kopieren. En ik wil zo xp gaan installeren, maar dat is nog niet gelukt dus ik ga het zo proberen. Als je nog meer informatie nodig hebt zeg je het maar

Ik heb net de oude windows installatie bestanden verwijderd en ik kopieer n bestanden naar de windows installatie mappen,

Kennelijk lukt het nu wel?

Ja maar er is iets anders raars,
Ik zit in een werkgroep, maar dat komt niet door mijn netwerk. Bij de installatie stond er Werkgroep en ik heb daar gewoon mijn naam ingevuld.
Nu moet ik een wachtwoord invullen op het begin (ik druk gewoon op enter) en nog wat andere dingen.
Weet jij hoe je de werkgroep kan verwijderen ?

Kan wel kloppen en ik vermoed ook te weten hoe je dat aanmeldscherm 'omzeep' kunt helpen, maar voordat ik onzinnige of onware dingen schrijf:
als jij in configuratiescherm naar gebruikersaccount gaat, welke users staan daar dan allemaal (hoeveel en welke accounts zijn er?)
Liefst nog even een screendumpje van het accountscherm

Hier twee printscreens, beetje groot misschien.

Gebrikersacconts.bmp

gebrik%202.bmp

Laatst bewerkt:
Ik zie in je 2e plaatje een vinkje staan bij 'Gebruikers moeten.................'. Als je dat weghaalt vraagt Windows dan nog steeds om een wachtwoord bij het aanmelden?

Zo ja, verwijder dan het ASP account, zo nee, het ASP account laten staan.

Je bent iig definitief van het vragen om een ww af.

Ik zie in je 2e plaatje een vinkje staan bij 'Gebruikers moeten.................'. Als je dat weghaalt vraagt Windows dan nog steeds om een wachtwoord bij het aanmelden?

Zo ja, verwijder dan het ASP account, zo nee, het ASP account laten staan.

Je bent iig definitief van het vragen om een ww af.

Ga het proberen, alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan