PC aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt de router dus al helemaal geconfigureerd, netwerk werkt goed, alleen je wilt er nog een extra PC aanhangen?

Ga naar Configuratiescherm, Netwerk verbindingen, zoek met je Wireless kaart naar je router, en maak verbinding. Zorg dat je de je beveiligings sleutel bij de hand hebt..

Je hebt de router dus al helemaal geconfigureerd, netwerk werkt goed, alleen je wilt er nog een extra PC aanhangen?

Ga naar Configuratiescherm, Netwerk verbindingen, zoek met je Wireless kaart naar je router, en maak verbinding. Zorg dat je de je beveiligings sleutel bij de hand hebt..
Mea culpa, bedoelde een draadloze router in de meterkast verbinden met 3 PC's elders; moet ik een 'access point' aan de achterzijde van elke PC plaatsen?

Mea culpa, bedoelde een draadloze router in de meterkast verbinden met 3 PC's elders; moet ik een 'access point' aan de achterzijde van elke PC plaatsen?
Moet ik voor het gebruik van zo'n router mijn bestaande (vaste) abonnement aanpassen of kan ik de router(, samen met een splitter,) gewoon ergens kopen, zelf installeren en zonder meer gebruiken??

De router moet je gewoon aankopen. (tenzij je Internetprovider u een draadloze router ter beschikking stelt.)
En je abbonement hoef je niet aan te passen.

De router moet je gewoon aankopen. (tenzij je Internetprovider u een draadloze router ter beschikking stelt.)
En je abbonement hoef je niet aan te passen.
Ziggo is mijn huidige internetprovider en van hen heb ik een kabelmodem gekregen/in bruikleen.
Kan ik zelf zo'n nieuwe ADSL router met mijn huidige/te behouden internet abonnement laten werken??

De kabel de welke uit uw kabelmodem naar uw pc loopt, verbind je met een router. Ik zou niet aan de installatie komen van uw internetprovider. Kwestie van daar nooit gezaag over te krijgen als er problemen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan