Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, had zelf ook al bedacht, dat ik had moeten aangeven: draadloos tussen draadloze PC in de meterkast en (drie) PC's??Beetje geringe informatie.
Je kunt dus draadloos doen, maar ook met netwerk kabeltje.
Mea culpa, bedoelde een draadloze router in de meterkast verbinden met 3 PC's elders; moet ik een 'access point' aan de achterzijde van elke PC plaatsen?Je hebt de router dus al helemaal geconfigureerd, netwerk werkt goed, alleen je wilt er nog een extra PC aanhangen?
Ga naar Configuratiescherm, Netwerk verbindingen, zoek met je Wireless kaart naar je router, en maak verbinding. Zorg dat je de je beveiligings sleutel bij de hand hebt..
Begrijp het, bedankt, chrisd1.Nee je moet die drie toestellen voorzien van een draadloze netwerkkaart.
Moet ik voor het gebruik van zo'n router mijn bestaande (vaste) abonnement aanpassen of kan ik de router(, samen met een splitter,) gewoon ergens kopen, zelf installeren en zonder meer gebruiken??Mea culpa, bedoelde een draadloze router in de meterkast verbinden met 3 PC's elders; moet ik een 'access point' aan de achterzijde van elke PC plaatsen?
Ziggo is mijn huidige internetprovider en van hen heb ik een kabelmodem gekregen/in bruikleen.De router moet je gewoon aankopen. (tenzij je Internetprovider u een draadloze router ter beschikking stelt.)
En je abbonement hoef je niet aan te passen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.