Ik heb een vrij omvangrijk document gemaakt in word 2007 (+/- 170 p.) dat ik heb onderverdeeld in secties. Van elke sectie heb ik ook een bladwijzer gemaakt wat toelaat een afzonderlijke inhoudsopgave te genereren per sectie. Wat niet lukt is de nummering van de titels te laten hernummeren per sectie. Ik heb de titels opgemaakt als "koppen" en laten nummeren met meerdere niveau's.
Wat ik tot nog toe altijd deed was per nieuwe sectie op de eerste titel gaan staan (kop 1) en dan via rechtermuisknop op "nummering" klikken, "beginwaarde voor nummering" aanklikken en dan aanvinken "nieuwe lijst beginnen" en "waarde instellen op 1". Dan gebeurt er ... niets. De oude nummering blijft gewoon staan.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Wat ik tot nog toe altijd deed was per nieuwe sectie op de eerste titel gaan staan (kop 1) en dan via rechtermuisknop op "nummering" klikken, "beginwaarde voor nummering" aanklikken en dan aanvinken "nieuwe lijst beginnen" en "waarde instellen op 1". Dan gebeurt er ... niets. De oude nummering blijft gewoon staan.
Weet iemand hier een oplossing voor?