Koppen nummeren per sectie in word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

JP Mart

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2010
Ik heb een vrij omvangrijk document gemaakt in word 2007 (+/- 170 p.) dat ik heb onderverdeeld in secties. Van elke sectie heb ik ook een bladwijzer gemaakt wat toelaat een afzonderlijke inhoudsopgave te genereren per sectie. Wat niet lukt is de nummering van de titels te laten hernummeren per sectie. Ik heb de titels opgemaakt als "koppen" en laten nummeren met meerdere niveau's.

Wat ik tot nog toe altijd deed was per nieuwe sectie op de eerste titel gaan staan (kop 1) en dan via rechtermuisknop op "nummering" klikken, "beginwaarde voor nummering" aanklikken en dan aanvinken "nieuwe lijst beginnen" en "waarde instellen op 1". Dan gebeurt er ... niets. De oude nummering blijft gewoon staan.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Ja, bij elke (opvolgende) sectie kan je voor de kop- en voetteksten bepalen of deze gekoppeld moeten zijn aan de vorige sectie.
Wanneer je niet ontkoppeld, lopen nummeringen vanaf de vorige gewoon door.
Zie bijlage.

Bijlagen

• ScrnDmp.jpg
    ScrnDmp.jpg
    51,8 KB · Weergaven: 132
Ja, bij elke (opvolgende) sectie kan je voor de kop- en voetteksten bepalen of deze gekoppeld moeten zijn aan de vorige sectie.
Wanneer je niet ontkoppeld, lopen nummeringen vanaf de vorige gewoon door.
Zie bijlage.

Kop en voetteksten zijn geen probleem, dat heb ik onder de knie. Maar hoe doe je dat in de tekst zelf?

Hoi,

Ik snap wat je bedoelt. Echter ... het lukt me niet om in Word2007 jou probleem te reproduceren; bij mij gaat het goed .... :confused:

Bijlagen

• ScrnDmp.jpg
    ScrnDmp.jpg
    61,4 KB · Weergaven: 103
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan