Spellen doen raar (windows 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ligt geheel aan de spellen! Met de kaart die je hebt en je geringe processor en ram kan je alleen oude games fatsoenlijk spelen.

Dat ligt geheel aan de spellen! Met de kaart die je hebt en je geringe processor en ram kan je alleen oude games fatsoenlijk spelen.

Denk je dat CSS het doet ? (Counter strike source )
en je zei dat ik me driver van me NVidia niet heb geinstalleerdd maar die heb ik wel ? :p

Wat heb je wel? De driver (nee dus) of de kaart (ja).
Ja, css lukt wel.

Ik heb XP Ultimate dit is een gratis versie van 30 dagen .. zou je denken dat ie daarop werkt ? CSS want toen k het laatst probeerde lukte het niet

Wat lukte er niet?

Je bent niet erg duidelijk. Heb je het spel ooit kunnen spelen op deze pc? Zo ja, met welk os?

Ik neem aan dat je gewoon een legale volledige versie van een os bij deze pc hebt gekregen en dat de code op de sticker staat achterop het systeem. Die versie voor 30 dagen heeft weer beperkingen. Daarbij komt dat win xp ultimate niet bestaat.

Oke bedankt . :)
Hierbij is mijn probleem dan opgelost , k stap weer over naar XP je hoort nog wel van me of het is gelukt
alvast heel erg bedankt . :D

MVG

Wel al je drivers installeren na het installeren van xp! Beginnen met je chipset, dan de rest. Doe je dat niet, zal je wederom problemen (kunnen) krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan