windows 7 verwijderen lukt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

knalpijp

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2010
Hoi ,

ik ben nieuw op dit forum dus iedereen aangenaam:thumb:

voordat ik me aanmelden op dit forum heb ik eerst gezocht of het probleem er al op stond maar dat heb ik niet kunnen vinden. :(

ik heb een windows 7 geintaleerd op mijn hp een paar maanden geleden,
en nu wil ik toch maar weer terug naar mijn windows vista.
Maar nu dacht ik heel makkelijk recovery te gebruiken met het opstarten F10.
maar dat pakt hij niet meer.

op het forum heb ik wel gevonden de oplossing gevonden met de code msconfig en op mijn laptop werkt dat prima bedankt :thumb: maar op mijn pc vindt hij alleen maar win 7 :confused: als ik in mijn schijven zoek kan ik ze nog wel allebei vinden:confused:

als iemand nog een oplossing voor mij heeft alvast bedankt :)

M.v.g. Tim

je hebt dus een dualboot met Vista en Windows 7 maar je kan er maar eentje zien?

dan zou je even EasyBCD voor windows 7 moeten googlen *of ik doe het*

die instaleren en dan naar "add/remove entries" daar kan je vista en 7 toevoegen met de goede Drive letter en een naam die jij wilt (al noem je windows 7 fluffy en vista poedel)

dan ga je naar "manage bootloader" en daar klik je op "write MBR"

met vriendelijke groet Mastermindzh

Op dat systeem roep je de recovery niet aan met F10, maar door tijdens het opstarten een paar keer op F11 te drukken

ok ik ga het nu proberen ik heb een windows toegevoegd en 7 verwijderd en ga nu opnieuw opstarten dus ik hoop dat het lukt ik laat het wel even horen hoe het eruit is gekomen alvast bedankt :thumb:

Het is niet gelukt :(

de f11 functie werkt nog steeds niet en als ik hem nu opstart krijg ik het widows logo van vista maar zodra ik inlog zit ik weer in Windows 7 ultimate:confused:

heb ik iets verkeerd gedaan of werkt het gewoon niet:confused:

heb je vista er destijds afgegooid? met de instalatie van windows 7?

had je windows 7 clean install of upgrade?

heb je vista er destijds afgegooid? met de instalatie van windows 7?

had je windows 7 clean install of upgrade?

Heb je mogelijk de backup partitie verwijderd..? Staat of stond er misschien een D partitie
op, meestal staat daar de informatie of een image van jou windows...

weet ik niet ik heb hem op cd van een klasgenoot
zelfde gebruikt op mijn laptop en daar is 1 2 3 weg met msconfig

dusja raar

maar als ik hem compleet had verwijdert kon ik toch niet de bestanden van vista terugvinden??

weet ik niet ik heb hem op cd van een klasgenoot
zelfde gebruikt op mijn laptop en daar is 1 2 3 weg met msconfig

dusja raar

maar als ik hem compleet had verwijdert kon ik toch niet de bestanden van vista terugvinden??

zelfs na een paar keer de volledige harde schijf formateren zijn er nog gewoon bestanden terug te vinden hoor

ik heb geen cd erbij gekregen bij het kopen,

ik heb hem weleens teruggezet naar het moment dat je hem voor het eerst aanzet en dat alles weg is maar dat open je normaal met f11 maar die doet het niet meer dat is het probleem :(

ik heb geen cd erbij gekregen bij het kopen,

ik heb hem weleens teruggezet naar het moment dat je hem voor het eerst aanzet en dat alles weg is maar dat open je normaal met f11 maar die doet het niet meer dat is het probleem :(

even een illegale windows vista cd downloaden en daarmee een herstel uitvoeren van je vista :)

je mag een illegale windows vista cd gewoon daarvoor gebruiken

dus zoals ik een illigale windows 7 cd heb gebruikt om te instaleren nu een windows vista gebruiken maar heb ik alleen geen idee wat ik daarvoor moet downloaden nog nooit gedaan film games muziek maar windows niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan