hupske
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 jan 2010
Hallo,
Een vriend van mij zat te denken om een nieuwe pc te kopen. Hierbij wou hij een pc kopen die al door een zaak in elkaar was gezet, alleen daarbij betaal je wel extra kosten voor niks eigenlijk. En met zelf in elkaar zetten kan je toch goed besparen.
Daarom heb ik hem voorgesteld om er 1 elkaar te zetten.
Zijn budget is van 600 tot 800 euro. Het liefst zo dicht mogelijk bij de 600!
Wat heeft hij nodig:
- Behuizing.(Wel beetje mooie look, maar niet onnodig duur)
- dvd speler (of blu-ray speler alleen lijkt het mij niet echt noodzakelijk)
- Hardeschijf(500 gig lijkt me voldoende)
- Grafische kaart(hd4850/70,hd5770 ideen?), processor(x2,x4,dc,qc,i5,i7), moederbord(am3, intel 775,1156,1366), werkgeheugen(4 gig voor windows 7 64 bit)
- Voeding. (500 watt lijkt me meer dan voldoende)
En het geluidsniveau zal je niet al te veel aan kunnen doen, als je redelijk goeie pc wilt komt het er altijd wel bij kijken.
Hij zal graag Call of duty Modern warfare 2 en Napoleon Total War willen spelen. En wellicht ook nog paar nieuwe games dat uit gaat komen.
Beeldscherm heeft hij al, en ik heb windows 7 ultimate 62 bit voor hem.
muis, toetsenbord ook al.
En een AMD of Intel maakt niet uit, zolang het maar het maximaal eruit kan halen van het geld.
Ben ik nog wat vergeten?
Ik ben benieuwd of iemand een leuk systeem voor hem zou kunnen maken.
Een vriend van mij zat te denken om een nieuwe pc te kopen. Hierbij wou hij een pc kopen die al door een zaak in elkaar was gezet, alleen daarbij betaal je wel extra kosten voor niks eigenlijk. En met zelf in elkaar zetten kan je toch goed besparen.
Daarom heb ik hem voorgesteld om er 1 elkaar te zetten.
Zijn budget is van 600 tot 800 euro. Het liefst zo dicht mogelijk bij de 600!
Wat heeft hij nodig:
- Behuizing.(Wel beetje mooie look, maar niet onnodig duur)
- dvd speler (of blu-ray speler alleen lijkt het mij niet echt noodzakelijk)
- Hardeschijf(500 gig lijkt me voldoende)
- Grafische kaart(hd4850/70,hd5770 ideen?), processor(x2,x4,dc,qc,i5,i7), moederbord(am3, intel 775,1156,1366), werkgeheugen(4 gig voor windows 7 64 bit)
- Voeding. (500 watt lijkt me meer dan voldoende)
En het geluidsniveau zal je niet al te veel aan kunnen doen, als je redelijk goeie pc wilt komt het er altijd wel bij kijken.
Hij zal graag Call of duty Modern warfare 2 en Napoleon Total War willen spelen. En wellicht ook nog paar nieuwe games dat uit gaat komen.
Beeldscherm heeft hij al, en ik heb windows 7 ultimate 62 bit voor hem.
muis, toetsenbord ook al.
En een AMD of Intel maakt niet uit, zolang het maar het maximaal eruit kan halen van het geld.
Ben ik nog wat vergeten?
Ik ben benieuwd of iemand een leuk systeem voor hem zou kunnen maken.
Laatst bewerkt: