akrhoogvliet
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 mrt 2010
Ik gebruik al 2 jaar folder lock, wat tot een aantal dagen altijd goed ging. Ik besloot dus om mijn D: schijf te gebruiken voor mijn bestanden. Dus ik zette mijn 56,8 gb aan bestanden op mijn D schijf, daarna installeerde ik Folder Lock en stopte mijn bestanden in mijn locker. Vanaf dat moment ging het mis. als ik het programma open en mijn wachtwoord invoer, opent hij m'n locker niet. Wel staat er in de installatie map een ander mapje, genaamd Encrypted. Hierin zit nog een mapje genaamd ascii, waarin mijn map zit waar al mijn bestanden inzitten.
Zo ziet het er dus uit:
D:\Program files\Folder Lock\Encrypted\ascii
Maar het probleem is dat ik mijn map niet kan openen, en als ik bij eigenschappen kijk, staat er 0 bytes. Terwijl als ik bij eigenschappen van mijn d schijf kijk er toch gewoon 58,6 gb staat.
Wie kan mij helpen? Zitten namelijk echte belangrijke dingen bij voor mijn opleiding.
Zo ziet het er dus uit:
D:\Program files\Folder Lock\Encrypted\ascii
Maar het probleem is dat ik mijn map niet kan openen, en als ik bij eigenschappen kijk, staat er 0 bytes. Terwijl als ik bij eigenschappen van mijn d schijf kijk er toch gewoon 58,6 gb staat.
Wie kan mij helpen? Zitten namelijk echte belangrijke dingen bij voor mijn opleiding.