Casemod van Klein naar Groot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik bedoel idd het deurtje.
is het mischien een waterjet machine? (gebruikt hij water?)

ja ik bedoel idd het deurtje.
is het mischien een waterjet machine? (gebruikt hij water?)

Nee het is geen waterjet da kan onze school niet betalen denk ik:p
nee is gewoon een apparaat waar je de plaat tussen legt druk je met je voet op een pedaal komt het bovenste deel naar benden en drukt de plaat dan in het stuk wat je nodig hebt maar ben de naam helemaal vergeten:o

groeten

haha arme school :D
gewoon een biggie plaat schaar :p
welke school is dat? en is het een metaal school (waar je een metaal opleiding kan doen)? en waar? :p

haha arme school :D
gewoon een biggie plaat schaar :p
welke school is dat? en is het een metaal school (waar je een metaal opleiding kan doen)? en waar? :p

nou arme school is anders maar waterjets zijn ongelooflijk duur;)
De Rietlanden in den Bosch nee is geen metaal school maar hebben wel een metaal-afdeling.

Groeten

haha;)

ja ik denk volgende week maandag en ik denk dat ik dan het deurtje wat ik er nu al in heb zitten er weer uithaal en anders vastmaak want ik vind hem nu niet zo mooi zitten;)

Groeten

Ziet er leuk uit Processorjunkie. Ik blijf het zeker volgen.

Succes verder !

Oke helpmijers heir is weer een Update!:D

zoals jullie al hebben gezien heb ik de vorige keer een deur met scharnieren vast gelast aan de kast;)

om nu maar even de stilte te verbreken, heb ik het weer los gehaald:o
ik vond het er echt niet mooi uitzien dus had ik gelijk de gedachte weg ermee;)

nou heb ik dus inplaats van daar een deurtje gewoon een kleine plaat erin gelast wat dus vast zit

Hier het resultaat:

attachment.php

en hier staat de kast rechtop met het paneel erin:

attachment.php

Nou heb ik zelf wel zoiets van:
ik wil er opzich wel twee deuren in want als ik van de ruimte die er nu nog over is een deur moet gaan maken is het echt een gigantische deur:P

wat ik dus nu wil gaan doen is eigenlijk een deur aan de rand van de case vast maken met scharnieren dat deze dus open kan en dan aan de rand van die deur weer scharnieren zetten en daar weer een deurtje aan maken;)
en waarom?:P

ik zet dan voor het ene deurtje alleen de hardeschijfbay als ik dan ooit even een schijf wil wisselen hoef ik niet zo'n gevaarte van een deur open te maken:D

en nou ik toch over de hardeschijfbay aan het praten ben ook die heb ik vandaag even gemaakt,

Met hier het resultaat:

attachment.php

attachment.php

ik zal even snel uitleggen hoe ik hem gemaakt heb wnat ben vergeten hier foto's van te maken:o

heb 2 plaatjes op maat gemaakt en aan alle twee de plaatje een rand van ongeveer 3 CM gemaakt met de randen naar binnen toe.
hier kwam dus een plaatje op te liggen wat de bovenkant af zou dekken;)

en daarna weer twee randjes gebogen naar de buiten kant toe want zo maak ik hem vast aan de bodemplaat van de case;)

volgen jullie het nog?:o

Maar goed hoop dat jullie ook allemaal van deze update genoten hebben want dit was het helaas weer;)

ik hoop er morgen nog even aan te kunnen werken en anders wordt het weer volgende week:o

jullie horen het van me:D

Groeten Stephan

Bijlagen

• Foto-0014.jpg
    Foto-0014.jpg
    31,9 KB · Weergaven: 204
  • Foto-0016.jpg
    Foto-0016.jpg
    40,7 KB · Weergaven: 209
  • Foto-0012.jpg
    Foto-0012.jpg
    34,5 KB · Weergaven: 201
  • Foto-0013.jpg
    Foto-0013.jpg
    36 KB · Weergaven: 227
Laatst bewerkt:
en komen er ook nog meerdere hardeschijven in dat *ding* en komen die dan op elkaar?
dan worden ze tog te heet of zie ik dat verkeerd??

en komen er ook nog meerdere hardeschijven in dat *ding* en komen die dan op elkaar?
dan worden ze tog te heet of zie ik dat verkeerd??

Dat ding?:P

die harde schijf bay bedoel je ja er komen wel meerdere schijven op den duur maar maak waarschijnlijk 2 dezelfde bays;)

groeten stephan

ja dat ding bedoel ik :p

en vandaag er aan gewerkt?
ik zou zeggen dat er een ruimte tussen moet om ze te koelen. :confused:

Laatst bewerkt:
ja dat ding bedoel ik :p

en vandaag er aan gewerkt?
ik zou zeggen dat er een ruimte tussen moet om ze te koelen. :confused:

haha oke ik snap het;)

nee helaas vandaag niet meer wordt weer volgende week dus, al ben ik wel zo gruwelijk druk dus hoop dat het gaan lukken;)

ja daarom maak ik er ook 2 er komen per bay maximaal 2 schijven in denk ik dan heb ik zat afstand tussen de schijven;)

Groeten Stephan

Ja ik ben alweer verder gegaan:D, alleen heb niet veel groots gedaan heb ook geen foto's gemaakt.
heb het de laatste tijd zo druk dat ik er maar weinig aan toe kom, al wil ik hem wel voor de mei vakantie af hebben.
Dus jullie zullen waarschijnlijk snel meer foto's zien.

Groeten,

Stephan

stephan, heb ik effe idee over hoe je het handigst in die HDD bay een soort steuntje maakt voor waarop de harde schijf onderkant moet rusten (sorry als ik dat idee van iemand anders gestolen heb ^^)

teken over 2/3de van de diepte (in de richting waarin de HDD's moeten komen dus) vanaf het midden een rechthoek van 1cm hoogte waarvan je onderaan de hoeken afrond.
neem dan een soort slijpschijf waarmee je zeer precies kan werken, en schijf de onderkant (de kant waaraan je die rondingen hebt gemaakt) en de zijkanten open, maar zorg dat de bovenkant nog vast hangt.
dan naar binnen plooien die handel. dit opnieuw doen aan elke kant, en boven elkaar ook nog een paar keer, voor het aantal HDD's die je erin wilt proppen ^^

ps: aangezien je case zo groot is, zou het me zeker niet verbazen als opeens je kast eens zou inzakken ...

Laatst bewerkt:
Hee,

ja ik snap je bedoeling maar het punt is dat er ook HD collers onder liggen en ze hangen tog aan 4 schroeven vast wat meer als genoeg is denk ik.

nou dat weet ik zo net nog niet aangezien de voeding pook al beneden ligt scheelt alweer gewicht.

Groeten stephan

wel, die vijzen alleen zijn niet genoeg, die zijn er alleen maar om ze vast te houden, maar vijzen kunnen altijd breken he (ik kan er al over meespreken! 'k heb zo men klokradio naar de hemel geholpen.

als je bovenkant nog maar een heel miniem beetje naar beneden buigt, en je vooraan redelijk wat gewicht legt (DVD/CD-spelers, harde schijven, enz.) en als je niet zorgt dat de pootjes net staan waar het gewicht vooraan en achteraan vooral zijn, is er zeer veel kans dat je kast "kraakt", dat de gelaste stukken scheuren dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan