processorjunkie
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2007
hee helpmijers,,,
hier weer een update maar aangezien ik niet gek veel heb gedaan vandaag is het maar een kleine,
zoals jullie al zagen was ik met de voorkant bezig deze was ook weer voor zover klaar dus heb ik daar niet zo veel meer aan gedaan.,
nou hebben jullie een stukje eerder al gelezen dat de voeding onderin komt te liggen nou ga ik er een voeding in gebruiken waar een 120 MM fan aan de onderkant van de voeding zit en aangezien ik deze nog niet in de case gemaakt had heb ik dat eventjes gedaan.
met hier het resultaat:
nou zien jullie dat dit gat ovaal is nou weet iedereen (hopelijk
) dat er geen ovalen boren bestaan
.
ik zal het even snel uitleggen ik had eerst een gat geboord maar nadat ik de voeding er boven had gelegd en aan de onderkant keek zag ik dat de helft van de fan er maar boven lag en dat is niet voldoende ben ik bang dan heb ik dadelijk een gebakken voeding.
dus heb ik hem met dezelfde boor een stuk opgeboord en de scherpe delen weggevijld.
toen lag de fan er bijna compleet boven dus ik vond het prima
maar nu komt het.
Er was niet veel meer te doen verder
.
alles was zo ongeveer verder wle gemaakt de voorkant was af de achter en onderkant waren afgewerkt en de boven kant was verder ook wel oké
.
dus.........!
heb ik het hele boeltje maar aan elkaar gelast nou heb ik geen foto's van het lassen want met dat licht zul je toch niet veel zien en om lassapparaten is altijd een groot magnetisch veld en ik had niet zo'n zin in een kapotte telefoon heb ik wel is waar een mooie case maar een kapotte telefoon
maar ik heb wel het resultaat:
en hier nog eentje:
zoals jullie zelf al zien is het een aardig groot ding om het maar zachtjes uit te drukken
ik zal wel is wat maten neer zetten dan is het misschien wat duidelijker.
Hoogte: circa 70 cm
Lengte: circa 70 cm
Breedte: ik meen 20/25 cm.
maar nu komt het!
van punt naar punt is deze case dus bijna een meter
dat is dus wel echt groot.
en nu komt het mooiste verhaal,
aangezien we met meerdere mannen op de werkvloer daar zijn kreeg ik al snel opmerkingen zoals,
WALK IN(G) FRIDGE!
enz. naar mijn hoofd gegooid.
goed zelf kon ik er ook wel om laggen, maar wat geef ik er om ik heb dadelijk geen ruimte gebrek
.
dit was het iniedergeval weer,
morgen ga ik waarschijnlijk verder dan begin ik met de zijkanten.
vrijdag kan ik er helaas niks aan doen.
En daarna is het een week vakantie!.
dus het wordt zoiezo na de carnaval dat ik hem kan gaan spuiten maar lang zal het niet meer worden.
ik verklap alvast de kleuren,
De binnenkant wordt gewoon saai grijs en de buiten kant hoogglans zwart.
en in een van de deuren komt plexiglas dus ik kan altijd naar binnen kijken
Groeten
hier weer een update maar aangezien ik niet gek veel heb gedaan vandaag is het maar een kleine,
zoals jullie al zagen was ik met de voorkant bezig deze was ook weer voor zover klaar dus heb ik daar niet zo veel meer aan gedaan.,
nou hebben jullie een stukje eerder al gelezen dat de voeding onderin komt te liggen nou ga ik er een voeding in gebruiken waar een 120 MM fan aan de onderkant van de voeding zit en aangezien ik deze nog niet in de case gemaakt had heb ik dat eventjes gedaan.
met hier het resultaat:
nou zien jullie dat dit gat ovaal is nou weet iedereen (hopelijk

ik zal het even snel uitleggen ik had eerst een gat geboord maar nadat ik de voeding er boven had gelegd en aan de onderkant keek zag ik dat de helft van de fan er maar boven lag en dat is niet voldoende ben ik bang dan heb ik dadelijk een gebakken voeding.
dus heb ik hem met dezelfde boor een stuk opgeboord en de scherpe delen weggevijld.
toen lag de fan er bijna compleet boven dus ik vond het prima

maar nu komt het.
Er was niet veel meer te doen verder

alles was zo ongeveer verder wle gemaakt de voorkant was af de achter en onderkant waren afgewerkt en de boven kant was verder ook wel oké

dus.........!
heb ik het hele boeltje maar aan elkaar gelast nou heb ik geen foto's van het lassen want met dat licht zul je toch niet veel zien en om lassapparaten is altijd een groot magnetisch veld en ik had niet zo'n zin in een kapotte telefoon heb ik wel is waar een mooie case maar een kapotte telefoon

maar ik heb wel het resultaat:
en hier nog eentje:
zoals jullie zelf al zien is het een aardig groot ding om het maar zachtjes uit te drukken

ik zal wel is wat maten neer zetten dan is het misschien wat duidelijker.
Hoogte: circa 70 cm
Lengte: circa 70 cm
Breedte: ik meen 20/25 cm.
maar nu komt het!
van punt naar punt is deze case dus bijna een meter

dat is dus wel echt groot.
en nu komt het mooiste verhaal,
aangezien we met meerdere mannen op de werkvloer daar zijn kreeg ik al snel opmerkingen zoals,
WALK IN(G) FRIDGE!
enz. naar mijn hoofd gegooid.

goed zelf kon ik er ook wel om laggen, maar wat geef ik er om ik heb dadelijk geen ruimte gebrek

dit was het iniedergeval weer,
morgen ga ik waarschijnlijk verder dan begin ik met de zijkanten.
vrijdag kan ik er helaas niks aan doen.
En daarna is het een week vakantie!.
dus het wordt zoiezo na de carnaval dat ik hem kan gaan spuiten maar lang zal het niet meer worden.
ik verklap alvast de kleuren,
De binnenkant wordt gewoon saai grijs en de buiten kant hoogglans zwart.
en in een van de deuren komt plexiglas dus ik kan altijd naar binnen kijken

Groeten
Bijlagen
Laatst bewerkt: