Casemod van Klein naar Groot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
wel, die vijzen alleen zijn niet genoeg, die zijn er alleen maar om ze vast te houden, maar vijzen kunnen altijd breken he (ik kan er al over meespreken! 'k heb zo men klokradio naar de hemel geholpen.

als je bovenkant nog maar een heel miniem beetje naar beneden buigt, en je vooraan redelijk wat gewicht legt (DVD/CD-spelers, harde schijven, enz.) en als je niet zorgt dat de pootjes net staan waar het gewicht vooraan en achteraan vooral zijn, is er zeer veel kans dat je kast "kraakt", dat de gelaste stukken scheuren dus.

ja oke misschien dat die het niet houden ik zal wel is even kijken miss dat ik je raad opvolg.

nou ik heb deze lassen met kortsluitbooglassen gelegd dus zijn aardig dik en ik wete toevallig uit mne hoofd dat een las van 2.5 CM 3 ton aan gewicht kan houden noum kom ik bij lange na niet aan aan de 2.5 cm maar een goede cm haal ik denk wel;)

Groeten Stephan

Ja Beste helpmijers hier is weer een update!:D

Jullie hebben de vorige keer gezien dat ik een hardeschijf bay had gemaakt.
nou heb ik die met mij stomme kop in de kast gelast alleen te ver naar voren naar de zijnkant toe waardoor de molex kabels er dus niet meer in paste:o

dus deze heb ik eruit gesloopt en were een nieuwe gemaakt, alleen toen ik deze er weer in wou zetten dacht ik laat ik is orgineel zijn en in plaats van hem op de onderknat van de kast te zetten is mooi aan de bovenkant van de case vast te maken waardoor ik dus eigenlijk een zwevende hardeschijfbay heb.

ik heb geen foto's van het maken van de bay maar zal even een uitleg geven.

ik heb 2 plaatjes van een goede 20 CM denk ik gemaakt hier gaten in gemaakt voor de schroeven om de hardeschijven vast te zetten en het toen vast gelast aan de bovenkant,
en nu komt het aangezien ik wou dat het perfect zou passen heb ik er gewoon een hardeschijf in gezet en hem toen aan de bovenkant vast gelast.

nou denken waarschijnlijk vele van jullie, hoe dom kun je zijn:P
nou het was een oude hardeschijf dus erg was het niet;)

maar genoeg ge***t, hier is het resultaat:

attachment.php

Hopelijk is de foto duidelijk genoeg;)

dit was het al weer;)

nou kan ik jullie alvast vertellen dat er waarschijnlijk morgen het deurtje tegen aan gaat,

en dan is het toch echt alleen nog maar afwerken, schuren en alle andere kleine klusjes
en daarna kan ik gaan spuiten!:D

Jullie horen het dus nog van me,

Groeten Stephan

Bijlagen

• Foto-0041.jpg
    Foto-0041.jpg
    33,1 KB · Weergaven: 209
Laatst bewerkt:
XD dom, dom zelfs als het een ouwe HDD was, is dit nog steeds verspilling!

ps: kon je niet gewoon de vorige HDD bay namaken, en de open kant aan de kast vastlassen?

XD dom, dom zelfs als het een ouwe HDD was, is dit nog steeds verspilling!

ps: kon je niet gewoon de vorige HDD bay namaken, en de open kant aan de kast vastlassen?

Nou geloof me een HD van 10GB ga ik echt niet moeilijk over doen;)
ja zo had ik het dus de eerste keer gedaan maar ik had hem dus te ver naar voren gezet waardoor als ik dan het deurtje dicht wou doend at dus niet meer ging om dat de molex dan in de weg zou zitten.

groeten Stephan

hehe, en zou de molex nu dan niet meer in de weg zitten? de kast is over het hele stuk nog steeds even breed hoor XD

ja, maar je leest verkeerd volgensmij de eerste HDD bay die ik gemaakt had stond tever naar voren dus die moest los en toen ik bezig was met een nieuwe te maken aangezien ik de oude helemaal aan gort had geslepen dacht ik gelijk dan maak ik hem vast aan de boven kant en dan gelijk helemaal aan de rand,
dus nu past de molex wel;)

Groeten stephan

aangezien ik nu vakantie heb ben ik er niet verder aan toegekomen,

nou kan ik alvast vertellen dat het deurtje erin zit aan de zijkant,
ik zal hier na de vakantie even foto's van maken maar dit was de laatste stap dus ik kan over 2 weken gaan schuren en gaan spuiten:D

ik hou jullie op de hoogte;),

Groeten Stephan

Laatst bewerkt:
Beste helpmijers,

ik wou even snel mededelen dat door zeer erg tijdgebrek ik bijna niet met de kast verder kan gaan.

als ik er weer met de case aan de slag ga horen jullie het zo snel mogelijk van me!

Groeten Processorjunkie

ga je binnenkort weer beginnen??? het is nu lekker zomervakantie dus tijd zat.

ga je binnenkort weer beginnen??? het is nu lekker zomervakantie dus tijd zat.

Hee thijs,

ja ik zou niks liever willen maar weetje wat het is,
ik maak dat ding op school en met de zomervakantie is die dicht:P
en al was mijn school open geweest met de zomervakantie zie je mij daar echt neit in de buurt;)
dus volgend schooljaar weer een kans!

Groeten Stephan

AAH K*T!

Nee hoor, grapje. Jammer...

Waarom ik eigenlijk dit bericht wilde posten vanwege de (grote) typo in je signature: je hebt Proccesorjunkie geschreven, wat andersom moet.

AAH K*T!

Nee hoor, grapje. Jammer...

Waarom ik eigenlijk dit bericht wilde posten vanwege de (grote) typo in je signature: je hebt Proccesorjunkie geschreven, wat andersom moet.

ach met K*T mag je gerust schelden geef er geen z*k om komt bij mij er om de 5 minuten ook nog wel een uitfloepen:P
ik probeer zoiezo die kast zo snel mogelijk af te krijgen;)

ja ik zag het net zal het gelijk is ff veranderen;)

Groeten Stephan

Hee thijs,

ja ik zou niks liever willen maar weetje wat het is,
ik maak dat ding op school en met de zomervakantie is die dicht:P
en al was mijn school open geweest met de zomervakantie zie je mij daar echt neit in de buurt;)
dus volgend schooljaar weer een kans!

Groeten Stephan

ow dat is wel *** XD
niet iedereen heeft thuis werkplek.
maar tog als school dichtbij was zou ik wel af en toe er aan werken. maarja i ben jij niet en jij bent ik niet :P.
je heb dan eigenlijk wel een goede school, als je van hun gereedschap enzo gebruik mag maken.

P.S. nou heb je iets on uit de kijken naar school :P

Laatst bewerkt door een moderator:
*KNIP* hoopte dat het resultaat er al was:P

Ik blijf het ZEKER volgen:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Mede HM'ers,

ik wou even snel zeggen dat ik maandag weer met school begin:(
maar dat ik dan wel weer verder kan aan de case:)
ik weet alleen nog niet of dat aanstaande maandag al weer kan, maar dat horen jullie vanzelf:D

Groeten Stephan

inmiddels is het alweer een tijdje voor bij.

hierbij: hoe gaat het met je casemod?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan