xbox 360 draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlamer12

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
hallo,

en jawel hoor alweer een vraag van mij:P ik vroeg me af of je voor xbox 360 een aparte adapter nodig hebt voor de xbox 360 want draad kan bij mij niet en ik d8 van dan steek ik gwn de adapter van mijn pc in mijn xbox als ik ga xboxen en andersom, maar nu zei iemand tegen mij dat je speciale nodig hebt. Is dat waar?

mvg

vlamer12

snap het even niet je kan wel gewoon een kabel achterin stoppen neem ik toch aan :P

*anders heb je ook een aparte xbox*

bedoel je dat je er geen lan kabel hebt liggen?

ik heb zelf een draadloos acces versterker / acces point verbonden met een kabel aan mijn xbox vast gemaakt..

en lan = local area network :) draadloos is ook lan :P

Ja, je hebt een "Microsoft Xbox 360 Wireless Network Adapter" nodig, daar heb je de standaard 54mbps versie van, of de wireless-N versie (voor max 300mbps als je router dat ondersteunt).

EDIT: Kan ook internet wireless binnen halen met je pc of laptop en dan die verbinding shared maken en een kabel van je pc/laptop naar je xbox leggen.

Laatst bewerkt:
Ja, je hebt een "Microsoft Xbox 360 Wireless Network Adapter" nodig, daar heb je de standaard 54mbps versie van, of de wireless-N versie (voor max 300mbps als je router dat ondersteunt).

zou zelf voor een acces point of iets dergerlijks gaan
aangezien je anders alleen een adapter voor je xbox hebt en hem desnoods nooit later nog eens kan gebruiken voor iets anders
en m$ attributen zijn nog eens stinkende duur

@onnosvld,

Welkom op Helpmij.nl.:)

graag oude topics met rust laten deze zijn niet actueel meer.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan